  • Data: 2012-07-25 20:00:13
    Temat: Re: kask
    Od: "Ivam" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "$heikh el $hah" napisał w wiadomości grup
    > Szanowny panie, ja już dawno zaistniałem. :)

    Tylko czy w pozytywnym sensie?

    Bez urazy, ale od razu widac, ze masz wakacje - pstro w glowie, nudzi sie to
    piszesz, zeby napisac, zeby bylo zabawnie na sile.

    Ladna pogoda to idz poplywaj, powoz sie troche na skuterku, zlap troche
    naturalnej opalenizny, moze poszukaj jakiejs dorywczej pracy (bedzie kasa na
    alkohol i dziwki), a nie pierdol jak maly Kazio po duzym piwie.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo