  • Data: 2012-07-25 09:02:33
    Temat: Re: kask
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !
    Badam ten temat ostatnio - bardziej dla sportu, ponieważ swój tym już upatrzyłem.
    W tej cenie ~ 500 pln można upolować:
    Grex RF2 , wspomniany przez Kucza Airoh, LS2, AGV Longway, Astone RT1000 (dzisiaj
    dokładnie pomacam to coś więcej będę widział) , Shark OpenLine, Caberg Ryhno lub
    Konda.
    Zależy od sklepu i promocji czy wpadnie dokładnie w przedział 500pln. Nie jestem też
    w stanie wyrazić miarodajnych opinii - nie jeździłem w każdym z nich, lecz już wiesz
    czego szukać.

    W dniu wtorek, 24 lipca 2012 18:33:07 UTC+2 użytkownik Drzewo napisał:
    > Ostatnio nawet tutaj na p.r.m kto? narzeka? na C3. Zreszt? nie tylko tutaj,
    > bo problem z klej?c? si? blend? opisa? kto? w moim serwisie

    P.S. Czytacie co i jak wysłane jest? W jakim kodowaniu i z jakiego klienta Usenetu?

    Pozdrawiam
    Rafik aka DeLeTe + K1100 RS , szybsze bo czerwone