  • Data: 2012-07-24 18:33:07
    Temat: Re: kask
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jumhg9$u97$1@news.task.gda.pl...

    > Napisz o tym coś więcej.

    Pierwszy z brzegu Nolan N103

    http://www.moto-opinie.info/index.php?action=show&id
    _produktu=54

    Ostatnio nawet tutaj na p.r.m ktoś narzekał na C3. Zresztą nie tylko tutaj,
    bo problem z klejącą się blendą opisał ktoś w moim serwisie

    http://www.moto-opinie.info/index.php?action=show&id
    _produktu=96

    Zresztą sam jeżdże w szczęce, za którą pare lat temu trzeba było dać ponad
    tysiaka i zbyt wielu zalet nie potrafie znaleźć :)

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info - Opinie o produktach motocyklowych w jednym miejscu