  • 1. Data: 2013-07-17 10:48:27
    Temat: karty nvidia z duza iloscia ramu
    Od: robot <c...@o...pl>

    Jakie są dostępne karty nvidii z dużą ilością pamięci?
    Dużą to znaczy minimum 3GB. Ale pomijając quadro i telę.
    GTX 780 i titan to wiem, ale co oprócz tego?
    Nie muszą być tylko z nowych serii.

    --
    pozdro

  • 2. Data: 2013-07-17 12:02:10
    Temat: Re: karty nvidia z duza iloscia ramu
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    robot nabazgrał(a):

    > Jakie są dostępne karty nvidii z dużą ilością pamięci?
    > Dużą to znaczy minimum 3GB. Ale pomijając quadro i telę.
    > GTX 780 i titan to wiem, ale co oprócz tego?
    > Nie muszą być tylko z nowych serii.

    Np.
    http://www.ebay.com/itm/INNO3D-NVIDIA-Geforce-GT-630
    -4GB-PCI-Express-x16-Video-Graphics-Card-HMDI-/23079
    5674485

    Do tego na 100% GTX 690.

  • 3. Data: 2013-07-17 12:06:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-07-17 12:02, Chris wrote:
> [...]
    >
    > Np.
    > http://www.ebay.com/itm/INNO3D-NVIDIA-Geforce-GT-630
    -4GB-PCI-Express-x16-Video-Graphics-Card-HMDI-/23079

    W przypadku dwuprocesorowych jest chyba tak, ze kazdy gpu dostaje swoje
    2 GB czyli w praktyce dla uzytkownika pozostaje 2GB?
    Wtedy Titan ze swoimi 3GB bylby o 1GB do przodu.

  • 4. Data: 2013-07-17 12:15:25
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgrał(a):

    -4GB-PCI-Express-x16-
    > W przypadku dwuprocesorowych jest chyba tak, ze kazdy gpu dostaje swoje 2
    > GB czyli w praktyce dla uzytkownika pozostaje 2GB?
    > Wtedy Titan ze swoimi 3GB bylby o 1GB do przodu.

    U brata w kompie dałem GTX295 ale teraz sobie nie przypomnę jak to było bo
    zeszliśmy na GTX580 bo jednak w praktyce jest dużo wydajniej. Ale o ile
    pamiętam to ram był wspólny obojętnie ile procków chodziło, ale głowy nie
    dam sobie obciąć :)

  • 5. Data: 2013-07-18 20:35:23
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "robot" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie są dostępne karty nvidii z dużą ilością pamięci?
    > Dużą to znaczy minimum 3GB. Ale pomijając quadro i telę.
    > GTX 780 i titan to wiem, ale co oprócz tego?
    > Nie muszą być tylko z nowych serii.

    Nie wiem do czego ci potrzebna duża ilość VRAM na karcie (do gier czy do
    pracy), ale 100 zł drożej od wspomnianego wyżej GF630 będzie GF640, również
    z 4 GB pamięci. Jest ok. połowę szybszy, a pozatym to najnowsza architektura
    (Kepler, podczas gdy 630 to przemalowany 440 czyli stary Fermi), co może
    mieć znaczenie w twoich zastosowaniach.
    Z drugiej strony wersje 4 GB tanich kart typu 630, 640 często mają mocno
    zaniżone taktowanie tych pamięci (choć magistrala 128-bit jest najczęściej
    zachowana) w porównaniu do wersji 1 i 2 GB, co oczywiście wpływa na ich
    szybkość.

  • 6. Data: 2013-07-19 09:15:44
    Od: robot <c...@o...pl>

    W dniu 2013-07-18 20:35, maX pisze:

    > Użytkownik "robot" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie wiem do czego ci potrzebna duża ilość VRAM na karcie (do gier czy do pracy),

    Do pracy, renderowanie: iray vray octane itp.

    Dzięki.

    --
    pozdro

  • 7. Data: 2013-12-31 11:56:04
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-07-17 10:48, robot wrote:
    > Jakie są dostępne karty nvidii z dużą ilością pamięci?
    > Dużą to znaczy minimum 3GB. Ale pomijając quadro i telę.
    > GTX 780 i titan to wiem, ale co oprócz tego?
    > Nie muszą być tylko z nowych serii.

    hej robot,
    znalazles jakas sensowna karte?