  • Data: 2011-04-12 11:25:41
    Temat: Re: karta radiowa i stary PC
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-04-12, o godz. 12:16:00
    "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał(a):

    > mam problem z kartą sieciową w moim słabym PC... co jakiś czas zrywa
    > mi na chwilę połączenie, ale na ułamek sekundy... oczywiście wszystko
    > mi pada podczas zerwania...
    >
    > o co chodzi z tą nie kompatybilnością nowych kart wlan ze starymi PC?

    Zerknij we właściwościach karty w menedżerze urządzeń czy nie ma
    włączonej opcji oszczędzania energii. Tzn. zgody na to by system ją
    wyłączał w celu oszczędzania energii. Jeśli to karta na USB to tak samo
    wyłącz tą opcję dla portów USB. Spotkałem się z takim objawem zwłaszcza
    dla XP. Karta jest wyłączana, link zerwany a po chwili znów się
    podłącza do AP.

    Zdrówko