  • Data: 2024-06-03 09:48:35
    Temat: Re: karta SD po formacie odzyskiwanie zdjęć i filmów
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wyleciała mi z głowy nazwa programu, który jedzie po karcie/dysku sektor za sektorem
    i co się da to składa w pliki (po nagłówkach
    itp.).
    Odzyskałem w ten sposób setki zdjęć z padłego dysku HDD, gdzie jest o tyle łatwiej że
    często jest ciągłość plików sektorami.

    Używałem również czegoś ze stajni DiskInternals, R-Undelete, R-Linux (ale tamten dysk
    był z systemu opartego na Linuksie)

    A zacząłbym od programu polecanego przez producenta karty.

    "Windows wymuszał format".
    To są już kamery oparte na systemie operacyjnym Windows??

    -----
    Niestety karta SD zdechła, kamera pokazuje błąd. Windows wymuszał format.
    Długo walczyłem, aby jednak nie formatować karty, ale poległem i sformatowałem kartę.