  • 41. Data: 2014-01-23 05:41:51
    Temat: Re: karta LPT a klucz sprzętowy
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Lub podobna jak niezapłacenie babci za posiedzenie z wnukiem, prawda?
    Albo podanie ojcu szklanki herbaty?
    Czyż nie jesteśmy jedna wielką ludzką rodziną?
    Dlaczego na ropie pod ziemią mają zarabiać tylko szejkowie?
    Dlaczego bogactwo nie idzie na pożytek całej ludzkości?

    -----
    > A-patentyzm to taka sama kradzież, jak abordaż na statek, aby go przejąć, albo
    wymusić na armatorze okup.

  • 42. Data: 2014-01-23 22:42:26
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "(c)RaSz" <N...@p...onet.pl> wrote in message
    > Gdyby firmy wydawnicze nie mogły twórców - jak piszesz: "wykorzystywać" - to
    > twórcy umierali by z głodu, bo NIKT by ich nie wydawał, nie rozumiesz?

    moze, ale z 30 lat temu

    dzisiaj nagranie i wydanie plyty, ksiazki itd. itp. mozna zamknac swobodnie w
    kilku-kilkunastu tysiacach wiec praktycznie kazdego tworce na to stac

    wielka kasa nie idzie juz na produkcje tylko na marketing, a ja na przyklad
    chetnie rozmienie 10 promowanych 24/7 gwiazd ktore od koncernow dostaja miliony
    na 100 czy 1000 drobnych tworcow ktorzy wydaja sami i zarobia tylko dziesiatki
    czy setki tysiecy

    --
    http://db.org.pl/

  • 43. Data: 2014-01-24 08:14:03
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    [co *wyjątkowo* zacytuję in extenso:]

    :
    : -----
    : > A-patentyzm to taka sama kradzież, jak abordaż na statek, aby go
    przejąć, albo wymusić na armatorze okup.

    Słuchaj no, trzy-szóstki, już inni grupowicze zwracali Ci uwagę, i to nie
    raz: "na grupach" usenetowych jest taki uzus, że pisze się *pod*
    komentowanym, zacytowanym tekstem. Tylko wtedy kolejne, nawarstwiające się
    komentarze-do-komentarzy da się jakoś odcyfrować.

    Musi też być widoczne *czyj* post objeżdżasz, a najlepiej pozostawiać
    odpowiednią "wrotkę", czyli to, co u mnie tu - widzisz w drugiej linii. Bądź
    łaskaw się do tego stosować!

    A jeśli chodzi o Twój komentarz, to bzdura bzdurę kretynizmem pogania. Co ma
    babcia, co ma ojciec - do uchylania się od opłat patentowych? Ocipiałeś ze
    szczętem.

    Po drugie: chcesz aby ropę przejęli arabscy czerwoni (socjaliści z BAAS-u),
    dobrze zrozumiałem? Już oni potrafią "dzielić sprawiedliwie", co dowodnie
    pokazał syryjski "prezydent" Baszszar al-Asad, nieodrodny "synalek" BAAS.
    Żaden współczesny monarcha Arabski nie posunął się do tego, aby zagazować
    kilka miasteczek...

    666 pisze dalej:

    : Dlaczego bogactwo nie idzie na pożytek całej ludzkości?

    - "całej" - ze szczególnym udziałem tych, co to w imieniu "potrzebujących"
    uzurpują sobie prawo do "dzielenia tortu". I często-gęsto przy tym -
    oblizują kozik, którym ten tort kroją. A wiadomo, że im więcej ma być
    kawałków tego tortu, tym częściej można będzie ten nóż mlasnąć, więc takie
    janosikowanie stanowi lepszą posadę, niż może sobie wyobrazić jakiś-tam
    arystokrata...

  • 44. Data: 2014-01-25 22:40:58
    Od: Krzysiek <k...@p...onet.pl>

    > Poza tym możesz sobie kupić jakąś używaną kartę na PCI za 50zł lub mniej
    > i po prostu sprawdzić. Ja od lat używam karty na kości NetMos-a i
    > wszystko jest OK. Aczkolwiek nigdy nie miałem okazja aby sprawdzić ją z
    > HASP-em.
    Sprawdziłem. Niestety, HASP4 z kartami (próbowałem zarówno PCI jak
    PCI-E) nie działa. Muszę więc używać starszego sprzętu :(.
    Dla jasności: producenta o pomoc nie poproszę, bo za cenę upgradu do
    nowej wersji mogę kupić z 5 bardzo przyzwoitych komputerów. A tak w
    ogóle chodzi o system do analizy obrazów mikroskopowych, i bibliotekę
    różnych procedur pomiarowych budowanych od lat '90.
    Krzysiek

  • 45. Data: 2014-01-26 11:37:10
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-25 22:40, Krzysiek pisze:
> [...]
    > ogóle chodzi o system do analizy obrazów mikroskopowych, i bibliotekę
    > różnych procedur pomiarowych budowanych od lat '90.

    A po co od razu starszego?
    Sprawdź najpierw MSI B85M-P32 czy też ASRock B85M Pro4.

  • 46. Data: 2014-02-06 09:29:53
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    A po co starego?
    Moje nowe laptopy mają złącza równoległe (LPT), i w biosie i w menedżerze urządzeń
    można wybrać różne parametry złącza (jak np.
    ECP), sterownik parport.sys.

    -----

  • 47. Data: 2014-02-10 17:38:49
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" napisał w
[...]

    Nie wiem, czy ktoś tego już nie proponował, ale... jeszcze jedno
    rozwiązanie. Wczoraj byłem na War. Gieł. Komp. (pod Stodołą), i poszukiwałem
    "dokładanego" portu LPT (Centornix) - nie znalazłem, ale zaproponowano mi
    coś innego. Przejściówka pozwalająca podłączyć starą drukarkę z LPT - do
    portu USB, kosztuje 19 PLN. Spróbuj, może zadziała...

  • 48. Data: 2014-02-11 08:27:52
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-10, o godz. 17:38:49
    "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > zaproponowano mi coś innego. Przejściówka pozwalająca podłączyć starą
    > drukarkę z LPT - do portu USB, kosztuje 19 PLN. Spróbuj, może

    Raczej nie zadziała. Z wcześniejszych opisów wynika że program oczekuje
    klucza na konkretnym adresie. Czyli OIDP 378 dla LPT1, 278 dla PLT2,
    #BC dla LPT3 i 2BC dla LPT4. Przejściówki tego nie gwarantują.

    Zdrówko

  • 49. Data: 2014-02-11 08:31:35
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "(c)RaSz" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > coś innego. Przejściówka pozwalająca podłączyć starą drukarkę z LPT - do
    > portu USB, kosztuje 19 PLN. Spróbuj, może zadziała...

    Kupiłem jakiś rok temu taki badziew na pewnym portalu aukcyjnym żeby
    podłączyć drukarkę z LPT. Zaskoczyło mnie to, że ta przejściówka działa.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.