  • 1. Data: 2014-01-16 14:31:30
    Temat: Przejściówka mSATA-->SATA
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Potrzebuję podłaczyć maleńki dysk mSATA do dużego peceta - czyli do normalnych
    kabli SATA.
    Google pokazują wiele różnych "adapterów", ale na oko i mój nos wieje od nich
    badziewiem, a potrzebuję rozwiązania pewnego.
    Czy możecie coś polecić konkretnego, sprawdzonego?

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2014-01-17 16:21:52
    Temat: Re: Przejściówka mSATA-->SATA
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Latet" <l...@l...pl> wrote in message
> [...]
    > badziewiem, a potrzebuję rozwiązania pewnego.
    > Czy możecie coś polecić konkretnego, sprawdzonego?

    dowolna przejsciowka msata-sata, one nie posiadaja zadnej elektroniki wiec
    nie ma co wybrzydzac

    www.ebay.ie/itm/281203457034 taka mam od ~3 lat, zero komplikacji

    --
    http://db.org.pl/

  • 3. Data: 2014-01-19 19:42:00
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-01-17 16:21, m4rkiz pisze:
    > "Latet" <l...@l...pl> wrote in message
    >
    > dowolna przejsciowka msata-sata, one nie posiadaja zadnej elektroniki wiec
    > nie ma co wybrzydzac
    >
    > www.ebay.ie/itm/281203457034 taka mam od ~3 lat, zero komplikacji

    Ale ta przejściówka ma elektronikę, możesz wskazać taką bez?

  • 4. Data: 2014-01-19 22:36:03
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-19 19:42, BQB pisze:

    > Ale ta przejściówka ma elektronikę, możesz wskazać taką bez?

    A gdzie Ty tam widzisz elektronikę?
    Wydaje mi się, że tam jest tylko jakiś LM pełniący rolę stabilizatora
    napięcia. Ale fotka jest niezbyt wyraźna, mogę się mylić.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2014-01-19 22:56:59
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message
    > Ale ta przejściówka ma elektronikę, możesz wskazać taką bez?

    jak sie chcesz czepic to ma, ale jaki wplyw maja te dwa kondensatory
    i stabilizator na wspomniana stabilnosc?

    ale skoro sie upierasz to prosze:
    www.ebay.ie/itm/321165868390
    www.ebay.ie/itm/271265946328

    --