  • 1. Data: 2009-04-28 18:55:19
    Temat: kamizelka odblaskowa "POLSKA"
    Od: Paweł Burdzy <f...@w...pl>

    Witam,
    oglądałem sobie fotki z Pyry (kilka postów niżej) i zapałałem nagłą,
    nieposkromioną miłością do tego wynalazku:
    http://lama.cc/albumy/pyra-kwiecien2009/slides/_DSC0
    573.html . Kiedyś
    też widziałem motocyklistę w kamizelce z dużym napisem "POLICE - zakłady
    azotowe" :)

    Stąd krótkie pytanie - czy da się takie cudo gdzieś kupić czy trzeba
    samemu się w wycinanki bawić? Na allegro niestety cisza, a
    kurtki/kamizelki ze zdjęcia wyglądają diablo realistycznie i zapewne
    mocno studzą entuzjazm chcących nas wyprzedzić na trzeciego kierowców.

    --
    Pozdrawiam,
    mur.doc

  • 2. Data: 2009-04-28 21:45:56
    Temat: Re: kamizelka odblaskowa "POLSKA"
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Burdzy" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > kurtki/kamizelki ze zdjęcia wyglądają diablo realistycznie i zapewne mocno
    > studzą entuzjazm chcących nas wyprzedzić na trzeciego kierowców.

    He, he :)

    To juz nie te lata moze jeszcza gdzies tam na wsi :)
    W miescie juz wszyscy kierowcy wiedza ze policja w odblaskach nie jezdzi,
    jak na kanarkowo to tylko precle :) Bezpieczniej bo widoczny ale na
    wzgledyu kierowcow nie ma co liczyc :)

    pozdrawiam, leszek
    A POLICE mozesz sobie na kamizelce napisac to nie jest zakazane i nic nie
    musisz o zakladach azotowych tam dopisywac :)

  • 3. Data: 2009-04-29 10:14:11
    Od: "Darek F." <f...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Burdzy" napisał

    >... i zapałałem nagłą, > nieposkromioną miłością do tego wynalazku:
    >http://lama.cc/albumy/pyra-kwiecien2009/slides/_DSC
    0573.html .

    Ale tak konkretnie to zapalales miloscia do tego wynalazku z lewej (fajny
    warkoczyk ;))) ) czy tego z prawej?
    Sorki, nie moglem sie powstrzymac, a tak serio to gdzies mi cos takiego
    mignelo (gosc robil dowolne napisy), jak skojarze dam znac...

    Pozdrawiam
    Darek F., B-stok

  • 4. Data: 2009-05-03 18:53:22
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Apr 2009 12:14:11 +0200, Darek F. napisał(a):

    > mignelo (gosc robil dowolne napisy), jak skojarze dam znac...

    To daj - ja też mam ochotę zrobić sobie coś podobnego, podobnej jakości
    - IMO to fsjny pomysł.

    Seastian S.