  • Data: 2012-07-17 08:51:22
    Temat: Re: kamil i MX-5
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin kamil

    > O zobacz misiu, właśnie skończyłem klepać projekt i szczerze współczuję
    > Ci tej weekendowej pracy, ja jutro mam zamiar pospać.

    Gratuluje Ci tego wyjątkowego dnia, kiedy możesz się wyspać, ja tak mam
    prawie codziennie. :)

    > Trafiłem jednak w sedno, skoro nie masz z kim tych sobót spędzać i tłumy
    > oblegające wspólnie kina i parki aż tak w oczy kłują.

    Bydło żrące popcorn w kinie albo wrzaskliwe zgraja napieprzająca po
    supermarkecie ma mnie kłuć w oczy? Gorzej się czujesz?

    > Nie każdy jest samotnym trollem i wystarczy mu dwumiejscowy roadster,
    > kiedy trzeba mamusię zabrać do lekarza.

    Nie stać Cię na auto do zabawy za jedną wypłatę? Czyścisz kible w tym UK
    czy już zupełnie wlazłeś pod pantofel?

    --
    ignorance is bliss