    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <khfske$g93$1@speranza.aioe.org> <khg0d5$rmf$1@speranza.aioe.org>
    <khg7jd$s0i$1@dont-email.me> <khgams$o1i$1@speranza.aioe.org>
    <khgate$473$3@dont-email.me> <khgdg9$vbb$1@speranza.aioe.org>
    <khgest$2e0$1@dont-email.me> <khgh7s$8gd$1@speranza.aioe.org>
    <ErQ_s.12037$wa4.4330@fx18.fr7> <khhktg$k9f$1@speranza.aioe.org>
    <khhvld$drn$1@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    <khi3gi$1r2$1@dont-email.me>
    <513c946b$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <513def26$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: kamerka termowizyjna za $150
    Date: Mon, 11 Mar 2013 18:48:23 +0100

    Użytkownik "zapinio" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:513def26$0$1228$65785112@news.neostrada.pl...
    > :-))))).
    > Wyraźnie jest widoczna walka o zachowanie poletka dla "wtajemniczonych" i
    > szukanie wytłumaczenia, że "to musi kosztować".
    > Cóż...kilka lat temu kolorowa drukarka laserowa kosztowała ok. 10-20 tys.
    > złotych.
    > Dziś można ją kupić za 400 złotych.
    > To samo spotka każdą technologię . To tylko kwestia czasu.
    > Także ci ,którzy chcą obronić za wszelką cenę swoje status quo są bez
    > szans.
    > Tylko po co zaklinać rzeczywistość.

    Ależ czyż bronimy komus robić tego, o czym piszesz? NIE!
    Tylko, żeśmy są praktycy, nie hu(j)maniści, nam trzeba konkretów. Jeśli pada
    wzmianka, że oto kamera termowizyjna ma rozdziałkę webcama, oraz takowoż
    kosztuje, radzi jesteśmy, jeśli to się potwierdzi w jakiś sposób
    udowodnione. Jeśli tak się stanie, to pierwsi będziemy bronić stwierdzenia,
    że świetną termowizję można zrobić już za 150$. Ale do tego momentu będziemy
    sceptyczni i wątpiący. Jak na razie nikt nie udowodnił, że da się robić
    termowizję za $150. Tylko te soczewki z germanu :P