  • Data: 2013-03-12 00:30:52
    Temat: Re: kamerka termowizyjna za $150
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "zapinio" <z...@g...com> wrote in message
    news:513def26$0$1228$65785112@news.neostrada.pl...
    > Wyraźnie jest widoczna walka o zachowanie poletka dla "wtajemniczonych" i
    > szukanie wytłumaczenia, że "to musi kosztować".

    ale ja nie twierdze ze musi, ja twierdze ze obecnie tanio nikt nie
    sprzedaje takich rzeczy oraz ze sam nie poskladam nic sensownego
    o tyle taniej niz chinczycy zeby byl sens sie w to bawic

    > Cóż...kilka lat temu kolorowa drukarka laserowa kosztowała ok. 10-20 tys.
    > złotych.
    > Dziś można ją kupić za 400 złotych.
    > To samo spotka każdą technologię . To tylko kwestia czasu.

    termowizja skladana samemu jest wlasnie na poziomie przepuszczania
    kartek przez 4 osobne drukarki mono zasypane kazda innym tonerem z CMYK

    jezeli Mu optics faktycznie ma to co obiecuje to nikt nie bedzie sie
    cieszyl bardziej, $150 to waciki w porownaniu do tego co trzeba wydac
    chcac miec kamerke termowizyjna za tydzien