  • 11. Data: 2011-10-05 12:20:14
    Temat: Re: kamerka termowizyjna
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    > a jako sensora można użyć PIR-a od czujnika ruchu?

    chyba malo wygodne, maja kat "widzenia" prawie 180% , robienie do tego
    wlasnej optyki byloby trudne,
    zastosowaine jakiejs zdobytej szklanej spowoduje ze bedziesz mierzyl temp.
    soczewki :)

  • 12. Data: 2011-10-05 19:22:13
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Qbab" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Szukam taniej kamerki termowizyjnej,
    > jedyne czego wymagam to rozdzielczość 32x32 lub więcej, zapis na karcie
    > pamięci lub bezpośrednio do kompa.
    > Widział ktoś coś takiego ?
    > najtańszą jaka znalazłem to 1450 euro ale za to z parametrami które jak
    > dla mnie są aż nadto za dobre.

    W piątek będzie FLIR w stolicy robił seminarium, możesz się pobawić.
    Tania to FLIR i3, poniżej 1000 euro

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2011-10-08 16:49:34
    Od: s...@v...pl

    > W piątek będzie FLIR w stolicy robił seminarium, możesz się pobawić.

    > Tania to FLIR i3, poniżej 1000 euro

    Netto?

    Nie oszukujmy się, brutto w Polsce jest to 5800 PLN.

  • 14. Data: 2011-10-08 17:28:31
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Netto?

    A nie wiem, kupowałem E50 bo raczej jej parametry mnie interesowały. Ale
    pewnie tak.

    > Nie oszukujmy się, brutto w Polsce jest to 5800 PLN.

    No cóż, to nie jest kamerka do kręcenia wypadów na grilla. To ma na siebie
    zarabiać.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2011-10-08 19:54:04
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Irokez" <n...@e...pl> wrote in message
> [...]
    > pewnie tak.

    > No cóż, to nie jest kamerka do kręcenia wypadów na grilla. To ma na siebie

    Ale jak sie kupi u Niemca to faktura do zapłaty jest bez Vatu i samemu go
    płacić nie trzeba do czasu aż sie jej nie sprzeda.

  • 16. Data: 2011-10-08 21:03:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Oct 2011, Lelek@ wrote:

    > Ale jak sie kupi u Niemca to faktura do zapłaty jest bez Vatu

    Ano.

    > i samemu go
    > płacić nie trzeba do czasu aż sie jej nie sprzeda.

    A ta wersja skąd?
    Zmieniasz zdanie czy FUTujemy na .podatki?
    ;)

    pzdr, Gotfryd
    (który tego roku spóźnił się z deklaracją WNT :>)

  • 17. Data: 2011-10-09 06:41:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 8 Oct 2011 23:03:43 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > Ano.

    Tylko przy zakupie na firme, o ile ta firma wystapila o europejski nip.

    J.

  • 18. Data: 2011-10-09 10:21:42
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > Jeśli nie straszna Ci lutownica i wystarczy rozdzielczość kontowa rzędu 5
    > stopni, to sam możesz sobie zrobić kosztem "kilku: zł:
    > http://www.cheap-thermocam.tk/

    Ciekawe, czy dałoby się zrobić taką "kamerę" (skaner), ale zainstalować
    jakiś czujnik akustyczny. Przykładowo mamy jakiś potężny silnik elektryczny,
    który wytwarza hałas. Nie wiemy, czy to łożysko, czy to zwoje. Można by
    ustawić taki skaner i stworzyć mapę hałasu.

    R.

  • 19. Data: 2011-10-09 10:36:41
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Robbo wrote:

> [...]
    > elektryczny, który wytwarza hałas. Nie wiemy, czy to łożysko, czy to
    > zwoje. Można by ustawić taki skaner i stworzyć mapę hałasu.

    Statyczne mikrofony są lepsze, bo nie robią same hałasu :-).

    Waldek

  • 20. Data: 2011-10-09 11:10:40
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 05.10.2011 13:29, s...@v...pl wrote:

    > a jako sensora można użyć PIR-a od czujnika ruchu?

    IMHO coś by z tego wyszło - ba, nawet myślałem zmajstrować coś takiego,
    ale na silniczkach krokowych. Jako optyki można użyć normalnej soczewki
    od czujnika, tylko wyciąć jeden segment, albo użyć soczewki od czujnika
    dalekosiężnego.
    Można by użyć też gotowego termometru bezdotykowego, ale będzie problem
    z szybkością i dobraniem się do danych.

    Mirek.