  • 1. Data: 2011-10-04 12:40:57
    Temat: kamerka termowizyjna
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    Szukam taniej kamerki termowizyjnej,
    jedyne czego wymagam to rozdzielczość 32x32 lub więcej, zapis na karcie
    pamięci lub bezpośrednio do kompa.

    Widział ktoś coś takiego ?
    najtańszą jaka znalazłem to 1450 euro ale za to z parametrami które jak
    dla mnie są aż nadto za dobre.

    Qbab

  • 2. Data: 2011-10-04 13:14:27
    Temat: Re: kamerka termowizyjna
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 10/04/2011 08:40 AM, Qbab wrote:
> [...]
    > pamięci lub bezpośrednio do kompa.
    >
    > Widział ktoś coś takiego ?
    > najtańszą jaka znalazłem to 1450 euro ale za to z parametrami które jak

    Jeśli nie straszna Ci lutownica i wystarczy rozdzielczość kontowa rzędu
    5 stopni, to sam możesz sobie zrobić kosztem "kilku: zł:
    http://www.cheap-thermocam.tk/
    Najdroższy z tego będzie sam sensor, reszta albo do wygrzebania z
    pudelka z gratami, albo do kupienia za kilka zl.

    pzdr.
    j.

  • 3. Data: 2011-10-04 18:46:44
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Jacek Radzikowski napisał:
    [...]
> [...]
    > Najdroższy z tego będzie sam sensor, reszta albo do wygrzebania z
    > pudelka z gratami, albo do kupienia za kilka zl.

    Dzięki, coś takiego mam zamiar strugać, mam teraz znacznie mniej roboty :)

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 4. Data: 2011-10-04 20:46:20
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

  • 5. Data: 2011-10-05 00:16:32
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Jacek Radzikowski" napisał:

    > wystarczy rozdzielczość kontowa rzędu

    W jakim banku ma być to konto?

    Remek

  • 6. Data: 2011-10-05 05:10:16
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 04.10.2011 22:46, Jerzy Dombczak pisze:
> [...]

    Do termowizji to jeszcze dużo nanometrów...

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 7. Data: 2011-10-05 06:00:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 02:16:32 +0200, Remek napisał(a):

    > W jakim banku ma być to konto?

    W Termobanku oczywiscie :-)

    J.

  • 8. Data: 2011-10-05 08:55:35
    Od: s...@v...pl

    > Jeśli nie straszna Ci lutownica i wystarczy rozdzielczość kontowa rzędu
    > 5 stopni, to sam możesz sobie zrobić kosztem "kilku: zł:
    > http://www.cheap-thermocam.tk/

    Lutownica mi nie straszna, ale serwo sterowane epromem to już gorsza sprawa,
    zwłaszcza z dostępnością w kraju wsztstkich części, a zakupy internetowe za
    granicą to wiadomo, tylko płatność z góry, duze koszty wysyłki itp...

  • 9. Data: 2011-10-05 10:30:38
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

> [...]
    > za
    > granicą to wiadomo, tylko płatność z góry, duze koszty wysyłki itp...

    super, kiedys zobaczywcszy patologiczne ceny termokamer postulowalem
    zrobienie
    "skanera pirometrycznego" do przegladu pcb a tu mowisz-masz, no i z tymi
    serwomechnizmami koles trafil w dziesiatke. a ceny na alle juz rzędu 45pln

    serwo na takie potrzeby to 10-gramowe towerpro za 20pln, tanie procki maja
    PWM wymarzony do obslugi serw, imo hardware mozna zmiescic w 200pln,
    plus weekend z lego-technic (z bomisu)

  • 10. Data: 2011-10-05 11:29:30
    Od: s...@v...pl

    > serwo na takie potrzeby to 10-gramowe towerpro za 20pln, tanie procki maja
    > PWM wymarzony do obslugi serw, imo hardware mozna zmiescic w 200pln,
    > plus weekend z lego-technic (z bomisu)

    a jako sensora można użyć PIR-a od czujnika ruchu?