  • 11. Data: 2011-03-07 22:53:38
    Temat: Re: kamera w samochodzie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 07 Mar 2011 20:38:59 +0100, ToMasz napisał(a):

    > w aukcji jest przykładowy filmik. to co na nim widać to kaszanka. jak
    > nie da sie odczytać rejestracji - mozna sobie darować taką kamere

    Niby czemu?

    --
    ___________ (R)

  • 12. Data: 2011-03-07 23:11:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" il13nb$kcr$...@i...gazeta.pl

    > co jakiś czas sie powtarza sprawa kamer na kokpicie. znalazłem coś

    A ja podrzucę to:

    http://www.multitech.pl/miniaturowe-kamery-mini-kame
    rki-c-12.html

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2011-03-07 23:51:42
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-03-07 22:42, Gabriel'wilk' pisze:
    > Oto przykład, jutro wrzucę inne filmiki nakręcone w innych warunkach
    > pogodowych (nie wiem czemu ale zarówno wrzuta jak i YT nieco pogarszają
    > jakość filmu przy przetwarzaniu - jeśli ktoś ma ftp'a to wrzucę firmy w
    > rzeczywistej jakości):
    > http://www.youtube.com/watch?v=JCEDq5QBpWM
    > http://www.youtube.com/watch?v=XRCLnKG97XI
    Dzięki. W sumie jakoś proporcjonalna do ceny...

    Tu przykład z kamerki DOD GS-600 w nocy:
    http://www.youtube.com/watch?v=JnZMQLP6VnE (chodzi niby nawet na 1080p
    ale sensu w nocy to nie ma, w dzień jest -
    http://www.youtube.com/watch?v=gRHXIOAj9DU - wystarczy wybrać 1080p, i
    robiąc stopklatkę bez problemu odczytujemy tablice auta jadącego z
    naprzeciwka dwa pasy dalej). Według mnie jest lepiej, ale czy aż tak
    lepiej żeby płacić >700zł za nią to nie wiem...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 14. Data: 2011-03-08 00:31:25
    Temat: Jeszcze raz o kamerach
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    A czy ktoś się zetknął z taką:
    http://allegro.pl/kamera-samochodowa-rejestrator-tra
    sy-zoom-8x-fv-i1477077862.html
    Chodzi głównie o dwie rzeczy - wymiary i mozliwośc montażu na śrubie od
    góry. Chciałbym założyć taką na lusterko (od strony szyby oczywiście) - bo
    przyssawki na szybie i kable na kokpicie odpadają, a do lusterka zgrabny
    uchwyt ze śrubą potrafię zmajstrować we własnym zakresie - chciałbym ustawić
    w trybie czujnika ruchu i zapomnieć o niej. Jeżeli się sprawdzi, to
    oczywiście pociągne jej zasilanie pod podsufitką w dyskretny i estetyczny
    sposób. Martwią mnie jednak dwa aspekty:
    1. Czy kąt widzenia obiektywu będzie odpowiedni (czyli nie za szeroki, przez
    co będzie łapać słupki boczne i przód kabiny - niby jest tam zoom, ale z
    pewnością cyfrowy, jakość znacznie się pogorszy, no i czy bedzie go pamiętać
    po wyłączeniu?)
    2. Czy wyjście AV działa tylko przy odtwarzaniu, czy tez w czasie
    nagrywania? Mam 7 calową nawi z trzema wejściami AV (jedno wykorzystane do
    kamery cofania), mógłbym wtedy zapodać obraz na monitor- opcjonalnie
    oczywiście, to znaczy jeżeli nie sprawdzi się pod lusterkiem, to wrzucę ją
    na przedni zderzak i będzie pomagała przy dojeżdżaniu do wysokich
    krawężników.
    W tym drugim przypadku pewnie lepiej sprawdziłaby się taka (łatwiejszy
    montaż),
    http://allegro.pl/hit-mini-kamera-rejestrator-trasy-
    black-box-i1486717825.html
    ale generalnie ta opcja byłaby tylko po to, żeby ją jakoś wykorzystać,
    jeżeli nie spełni się w pierwszej roli, więc nad tą drugą się nie
    zastanawiam.
    Choć jeszcze lepsza byłaby taka bez rejestratora:
    http://allegro.pl/kamera-cofania-komplet-wodoodporna
    -podzialka-2001-i1472635938.html
    Ten drugi pomysł miałby sens, gdyby kamerka była na podczerwień, wtedy
    miałbym night vision, ale kamery termowizyjne są za drogie jeszcze ;-(

    Wszelkie (mądre) uwagi mile widziane ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 15. Data: 2011-03-08 21:13:51
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    > Dzięki. W sumie jakoś proporcjonalna do ceny...
    Tu jeszcze kilka uchwyconych manewrów na drodze:
    http://www.youtube.com/watch?v=9jL5a5QveYQ
    http://www.youtube.com/watch?v=DVLHBQg-PPI
    http://www.youtube.com/watch?v=XPvLzDvOKhY
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 16. Data: 2011-03-08 21:46:41
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-03-08 21:13, Gabriel'wilk' pisze:

    > Tu jeszcze kilka uchwyconych manewrów na drodze:
    [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=XPvLzDvOKhY
    > pozdrawiam

    Z filmiku wynika, że to Focus mk2, czyli dość nowy model, kiedy to ABS
    był standardem (tak zakładam). Czemu zatem zblokowało koła przy hamowaniu?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 17. Data: 2011-03-08 22:32:22
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-08 21:46, marjan pisze:

    > [...]
    >
    > Z filmiku wynika, że to Focus mk2, czyli dość nowy model, kiedy to ABS
    > był standardem (tak zakładam). Czemu zatem zblokowało koła przy hamowaniu?

    Właśnie o tym założyłem wątek :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 18. Data: 2011-04-18 23:25:53
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-03-07 23:51, BartekK pisze:
> [...]
    > naprzeciwka dwa pasy dalej). Według mnie jest lepiej, ale czy aż tak
    > lepiej żeby płacić >700zł za nią to nie wiem...
    A to już mój przykład z GS600:
    http://www.youtube.com/watch?v=hqqgbHe0ij4
    Na razie tak jak z kartonu wyciągnięta, nie miałem czasu i na czym
    ustawić jasności/kontrastu ani nic, więc wygląda w dzień ciemno buro,
    ale jest (zwłaszcza w hd) dość czytelnie. No i wyszło tanio ;) ~100$ + vat

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173