  • Data: 2014-01-13 15:51:36
    Temat: Re: kamera samochodowa za 200 zł
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-13 14:28, Myjk wrote:
    > Mon, 13 Jan 2014 12:17:43 +0100, AL

    > Ale po co ma wymieniać eeyeloga, który ma lepsze parametry?
    > Eeyelog EHD-65 ma na prawdę dobry obraz -- wiem, bo też go mam. :P
    >
    > W tej statystyce jest starszy model HDW-100, ale EHD-65 to jest prawie to
    > samo, tylko ma jeszcze nieco bardziej dopracowany soft, zmienione
    > mocowanie, dodany GPS. Jak widać, "setka" dostała dobre oceny nagrań
    > dziennych i nocnych. To co polecasz, strasznie kaleczy w nocy.

    1. autor pytal o kamery < 300pln - wiec podalem mu to co na chwile
    obecna jest najlepsze
    2 poszukaj na testach - nocnych Mobiusa i G1W. G1W jako jedna z
    nielicznych ma WDR do nocnego nagrywania - stad zdjecia wychoca bardzo dobre
    3. nie znam tego co ma autor watku, wiec niech sam oceni czy probki
    filmow z jego kamerki z tymi dwoma sa lepsze czy gorsze.
    Youtube jest pelne sampli.

    Nie wiem czy znajdzie cos lepszego w cenie < 300pln.