  • 31. Data: 2017-08-05 15:51:49
    Temat: Re: kamera/rejestrator w lusterku?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 4 Aug 2017 15:45:29 -0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:
    > Co Wy na to:
    > http://roadcampro.familysafetysupply.com

    Na marginesie takie wyświetlanie obrazu w lusterku z kamery tylnej
    jest standardowo w Fordzie.

    --
    Marek

  • 32. Data: 2017-08-05 19:31:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-08-05 o 15:51, Marek pisze:
    > Na marginesie takie wyświetlanie obrazu w lusterku z kamery tylnej jest
    > standardowo w Fordzie.

    Sprecyzuj w którym i w jakim pakiecie :-)

    PS. A w Tesli? Czy jest w tesli?

    I co na to Petru? :-)

  • 33. Data: 2017-08-06 08:05:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 5 Aug 2017 19:31:09 +0200, z <...@...pl> wrote:
    > Sprecyzuj w którym i w jakim pakiecie :-)

    Optymistycznie aakaldam, że w każdym, skoro jest nawet w dostawczaku
    (Transit).

    --
    Marek

  • 34. Data: 2017-08-06 09:39:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Aug 2017 07:49:04 -0500, Pszemol napisał(a):

    > No tak, ale używa się drewnianych młotków w warsztacie
    > tam gdzie chcesz coś wbić a nie chcesz tego zniekształcić.
    > Te drewniane młotki teraz wyewoluowały w młotki gumowe :-)
    > Powinny mieć chyba inną nazwę "fachową" niż młotki żelazne,

    No to maja - sa mlotki drewniane, gumowe, aluminiowe :-)

    > które też są zupełnie różne, w różnych kształtach do różnych funkcji.

    Juz chyba rozroznienie zaniklo, mlotka sie coraz rzadziej uzywa.

    J.

  • 35. Data: 2017-08-06 10:28:08
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-08-04 17:45, Pszemol wrote:
    > Co Wy na to:

    pewnie jakies badziewie
    > http://roadcampro.familysafetysupply.com

    https://pl.aliexpress.com/item/Hot-Car-Lcd-Rear-Rear
    -view-Mirror-Monitor-monitor-Camera-CCD-Video-Auto-P
    arking-Assistance-LED/32817625337.html

  • 36. Data: 2017-08-06 14:56:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message

    > pewnie jakies badziewie
    >
    > https://pl.aliexpress.com/item/Hot-Car-Lcd-Rear-Rear
    -view-Mirror-Monitor-monitor-Camera-CCD-Video-Auto-P
    arking-Assistance-LED/32817625337.html

    Dzięki, ale tego tłumaczenia z automatu się nie da czytać!!!
    Jak to ch*&*stwo przełączyć spowrotem na angielski?

  • 37. Data: 2017-08-09 02:47:29
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-08-06 12:56, Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
    >
    > Dzięki, ale tego tłumaczenia z automatu się nie da czytać!!!
    > Jak to ch*&*stwo przełączyć spowrotem na angielski?

    Klikasz w prawym górnym "go to global site", a potem wklejasz link do
    przeglądarki jeszcze raz.

  • 38. Data: 2017-08-09 03:36:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przyjazny" <p...@n...tld.invalid> wrote in message

    -view-Mirror-Monitor-monitor-Camera-CCD-Video-Auto-P
    arking-Assistance-LED/32817625337.html

    > Klikasz w prawym górnym "go to global site", a potem wklejasz link do
    > przeglądarki jeszcze raz.

    .. i znowu dostaję stronę produktu po polsku.

    Cienkie bolki są. Jakby nie było łatwiej po prostu przestawić języka.

  • 39. Data: 2017-08-09 09:50:14
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-09 o 02:47, Przyjazny pisze:

    > Klikasz w prawym górnym "go to global site", a potem wklejasz link do
    > przeglądarki jeszcze raz.

    Dla nieklikających w linki - zobaczcie czego Pszemol nie jest w stanie
    przeczytać:

    Nazwa marki: discountHEH

    Typ artykułu: Samochód dvr

    Interfejs: Av-out, Usb2.0, Micro sd/tf

    Język menu: Chiński (uproszczony),Rosyjski,Włoski,Chiński
    (tradycyjny),Francuski,Japoński,Rosja,Angielski,Kore
    ański

    Format wideo: Avi

    Funkcje specjalne: Mikrofon, Anti fog, Detekcja ruchu, Wyświetlacz led,
    Sd/mmc, Anty wibracji, W czasie rzeczywistym nadzoru, Wyświetlacz czasu
    i daty, Ochrona przed przepięciami wpływ, Cykl nagrywania, G-sensor,
    Night vision, Z dwoma obiektywami

    Gps logger: Brak

    Kod wideo: H.264

    Baterii: Wbudowana

    Tryb zgromadzenia: Przenośny rejestrator

    Kąt widzenia: 120°

    Czujnik obrazu: 1/3" sony ccd

    Liczba soczewki: 2

    Oryginalne opakowanie: Tak

    Pikseli: 500 mega

    Wymagane reding prędkość karty pamięci: Klasa 4

    Ekran stosunek: 16:9

    Rozdzielczość kamery: 1920x1080

    Max pamięć zewnętrzna: 32g

    Klatek na sekundę: 30

    Żywotność baterii: /

    Ekran dotykowy: Nie

    Producent chipsetu: /

    Rozmiar wyświetlacza: 4

    model: CAR0318

    Opis produktu

    rozmiar około: 30.5*8.5*0.9 cm

    Faktycznie, nie da się tego czytać! :D
    Oops, zapomniałem dać kilku wykrzykników...
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 40. Data: 2017-08-09 09:56:16
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-08-04 o 22:19, Pszemol pisze:
    > LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

    Chłopaki, a nie możecie po prostu zamieszkać razem?
    Widać, że między Wami jest jakaś chemia :)