    Subject: Re: kamera/rejestrator w lusterku?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Wed, 9 Aug 2017 09:50:14 +0200

    W dniu 2017-08-09 o 02:47, Przyjazny pisze:

    > Klikasz w prawym górnym "go to global site", a potem wklejasz link do
    > przeglądarki jeszcze raz.

    Dla nieklikających w linki - zobaczcie czego Pszemol nie jest w stanie
    przeczytać:

    Nazwa marki: discountHEH

    Typ artykułu: Samochód dvr

    Interfejs: Av-out, Usb2.0, Micro sd/tf

    Język menu: Chiński (uproszczony),Rosyjski,Włoski,Chiński
    (tradycyjny),Francuski,Japoński,Rosja,Angielski,Kore
    ański

    Format wideo: Avi

    Funkcje specjalne: Mikrofon, Anti fog, Detekcja ruchu, Wyświetlacz led,
    Sd/mmc, Anty wibracji, W czasie rzeczywistym nadzoru, Wyświetlacz czasu
    i daty, Ochrona przed przepięciami wpływ, Cykl nagrywania, G-sensor,
    Night vision, Z dwoma obiektywami

    Gps logger: Brak

    Kod wideo: H.264

    Baterii: Wbudowana

    Tryb zgromadzenia: Przenośny rejestrator

    Kąt widzenia: 120°

    Czujnik obrazu: 1/3" sony ccd

    Liczba soczewki: 2

    Oryginalne opakowanie: Tak

    Pikseli: 500 mega

    Wymagane reding prędkość karty pamięci: Klasa 4

    Ekran stosunek: 16:9

    Rozdzielczość kamery: 1920x1080

    Max pamięć zewnętrzna: 32g

    Klatek na sekundę: 30

    Żywotność baterii: /

    Ekran dotykowy: Nie

    Producent chipsetu: /

    Rozmiar wyświetlacza: 4

    model: CAR0318

    Opis produktu

    rozmiar około: 30.5*8.5*0.9 cm

    Faktycznie, nie da się tego czytać! :D
    Oops, zapomniałem dać kilku wykrzykników...
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/