    From: oofbar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: kamera ip - jaka?
    Date: Wed, 23 Jan 2013 16:47:57 +0100

    > Jakąś kamerę IP jak sugeruje Michał. Tylko warto zwrócić uwagę na
    > warunki w jakich to będzie działać. Przy małej rozdzielczości z 20m
    > może być już problem z odróżnieniem osób jeśli kamera będzie miała
    > niska rozdzielczość. 5 metrów to szerokość drzwi? Sklep? ;-) Sporo.
    > Kamera ma być ruchoma? Nieruchoma? Z zoomem? Jak kiepskie warunki to
    > mam mieć podświetlenie wbudowane czy zewnętrzne? Ma być tylko podgląd
    > czy tez rejestracja? Kamera ma być wewnątrz budynku czy na zewnątrz
    > (to ważne bo np. w niskiej temperaturze zaparuje Ci obiektyw czy
> [...]
    Dzięki za odpowiedzi.

    Tak, 5m albo nawet 7m, nie mierzyłem i z 3m wysokosci. Drzwi do dużego
    magazynu. Kilka osób w budynku chce miec możliwośc w dowolnej chwili
    zobaczyć, co tam się dzieje, jedna czy max dwie osoby chca miec
    mozliwosc w kazdej chwili popatrzec sobie na to z internetu. Dalej:
    wewnątrz; nieruchoma; nie wiem czy z zoomem, wiec chyba nie; sam podglad
    (jak pisałem, opcja rejestracji -na przyszlosc- nie zaszkodzi); widoczna.
    Ludzi ma byc widac wyraźnie, przedmioty tez (ale napisów na pudełkach
    czcionką 24 nie musze widziec , z około 20m, oświetlenie średnie
    (świetlówki), raczej jasno. W ciemności kamera może być ślepa.
    Właśnie nie wiem jaką rozdzielczość potrzebuję.
    Może takie coś:
    http://www.dlink.com/us/en/home-solutions/view/netwo
    rk-cameras/dcs-2132l-cloud-camera-2200
    albo:
    http://www.dlink.com/us/en/home-solutions/view/netwo
    rk-cameras/dcs-942l-enhanced-day-night-cloud-camera

    Czy raczej coś z większą rozdzielczością stąd:
    http://www.kamery.pl/produkty/kamery-zintegrowane-ip
    /index.html
    albo:
    http://www.kamery.pl/produkty/kamery-kompaktowe-ip/i