  • 1. Data: 2011-02-27 11:25:20
    Temat: kamera do lusterka samochodowego
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    Mam spory problem. Co jakiś czas mam porysowane auto. Idioci ma
    parkingach nie potrafią parkować i co pare miesięcy mam spore
    uszkodzenia po wizycie np. pod supermarketem.

    Chciałem kupić rejestrator 4 kanałowy, do tego zamontować kamerę
    cofania, kamerę jakaś mini przy przedniej szybie i po jednej kamerze w
    lusterkach bocznych. Do tego podłączyć to pod alarm wykrywający obecność
    kogoś w pobliżu i załączający nagrywanie.

    Ktoś coś takiego uskuteczniał? Czy są wogóle rejestratory i mini kamery
    ale megapikselowe? Nie interesuje mnie takie standardowe CCTV bo to
    jakośc ma średnią.

  • 2. Data: 2011-02-27 11:54:58
    Temat: Re: kamera do lusterka samochodowego
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Mruk" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mam spory problem. Co jakiś czas mam porysowane auto. Idioci ma parkingach
    > nie potrafią parkować i co pare miesięcy mam spore uszkodzenia po wizycie
    > np. pod supermarketem.

    Ja staję na końcach parkingów, jak najdalej od wejść. Gdyby było można
    większość ludzi wjechała by między regały.
    Chyba że nie ma możliwości...
    Od tego czasu problemu z rysowaniem nie mam.

> [...]
    > kamerę jakaś mini przy przedniej szybie i po jednej kamerze w lusterkach
    > bocznych. Do tego podłączyć to pod alarm wykrywający obecność kogoś w

    Rejestratory 4-kanałowe to już raczej stacjonarny sprzęt. Nie słyszałem o
    "cywilnym" takim czymś do auta.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2011-02-27 11:59:33
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2011-02-27 11:54, Irokez pisze:
> [...]
    > Od tego czasu problemu z rysowaniem nie mam.

    > Rejestratory 4-kanałowe to już raczej stacjonarny sprzęt. Nie słyszałem
    http://www.googeee.com/vehicle-digital-video-recorde
    r-car-dvr-002_show.asp?id=29

    jest tego troche tylko liczyłem, że ktoś da mi namiar na takie coś
    wysokiej jakości

  • 4. Data: 2011-02-27 13:11:14
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Ktoś coś takiego uskuteczniał? Czy są wogóle rejestratory i mini
    > kamery ale megapikselowe? Nie interesuje mnie takie standardowe CCTV
    > bo to jakośc ma średnią.

    by dalo sie odczytac _zawsze_ tablice rejestracyjna to kilka kamer i to z duzym
    katem i duza rozdzielczoscia, brud, snieg i zlodzieje i juz sie odechciewa :/
    Slabo to widze, pozniej policja - zabiora sprzet do analizy pewnie ;) I dalej
    bujanie sie po sadach...

    Ja juz nie licze rysek na wozie i coz, jakos lepiej. W sumie nie jest nowe juz
    od dawna i zal mniej. Parkuj daleko od wejscia - jak ktos juz pisal, to idealny
    patent. Na blotniku mialem sporo niebieskiego lakieru, przeszlifowal przy
    parkowaniu. Pasta tempo i wiekszosc zeszla, coz...

    Znajomym z garazu podziemnego ginely sprzety zostawione a aucie no i pojawily
    sie rysy i to solidne (na autach sasiadow tez). Zlap takiego gnoja jak
    deweloper pierdolony zlodziej nie przewidzial ze moze wspolnota mialaby ochote
    na monitoring, podczas budowy pociagnac peszle na kable co za problem? U innych
    znajomych tez wlamania i to do mieszkan (bo cala klatka charuje na kredyt wiec
    jest tu jak na bezludnej wyspie), koszt monitoringu potenguje brak
    przygotowania do prowadzenia kabli. A tak bylby jakis element bezpieczenstwa.
    Przecierka parkingowa to pech ale jak lazi jakis szczyl i niszczy samochody
    "dla jaj" to juz noz w kieszeni sie otwiera.

  • 5. Data: 2011-02-27 14:17:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Feb 2011 13:11:14 +0100, Papkin wrote:
> [...]
    >na monitoring, podczas budowy pociagnac peszle na kable co za problem?

    a) czemu kupili mieszkanie w budynku bez monitoringu,
    b) a co za problem przyczepic kable w obecnym stanie ?

    J.

  • 6. Data: 2011-02-27 18:50:32
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** Mruk pisze tak:

    > Mam spory problem. Co jakiś czas mam porysowane auto. Idioci ma
    > parkingach nie potrafią parkować i co pare miesięcy mam spore
    > uszkodzenia po wizycie np. pod supermarketem.

    Stawiaj daleko od wejścia. Leniom nie chce się chodzić.

    Jeśli nie masz wyjscia to stawiaj koło dużych limuzyn.
    Małymi autami przeważnie jeżdzą kobiety. A te rzadko szanują rzeczy,
    zwłaszcza cudze i walą drzwiami po lakierze.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 7. Data: 2011-02-27 19:02:15
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=o26snCrEQoE

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 8. Data: 2011-02-27 19:04:01
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On 27 Lut, 11:25, Mruk <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ktoś coś takiego uskuteczniał? Czy są wogóle rejestratory i mini kamery
    > ale megapikselowe? Nie interesuje mnie takie standardowe CCTV bo to

    Ja też parkuję daleko od wejścia. A i tak po wyjściu ze
    złodziejomarketu ogłądam dookoła samochód. Jak parkuję blisko jakiegoś
    innego samochodu to przy otwieraniu drzwi podkładam rękę.

    Kiedyś podjechałem na parking. Taki sobie parking bez jakiegoś sklepu
    w pobliżu. Pojemność jakieś 20 samochodów. Na parkingu stoją 2
    samochody. Stanąłem na prawo od nich jako trzeci w takiej odległości,
    żeby swobodnie otworzyć drzwi. Załatwiłem co miałem załatwić i wracam,
    a tu prawie że w tym momencie podjeżdża czwarty samochód. Stanął po
    mojej prawej stronie w odległości jakieś 4 dm, a ja akurat podszedłem
    i patrzę uważnie: goście z przodu i z tyłu ledwo uchylili drzwi, ale
    mnie zauważyli więc się czają i ... nikt nie wysiada, a ja czekam
    który walnie mi swoimi drzwiami w moje.
    W końcu wsiadłem do swojego samochodu i odjechałem. Goście otworzyli
    drzwi i wysiedli.

  • 9. Data: 2011-02-27 21:16:11
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Mruk pisze:

> [...]

    > Ktoś coś takiego uskuteczniał? Czy są wogóle rejestratory i mini kamery
    > ale megapikselowe? Nie interesuje mnie takie standardowe CCTV bo to
    cctv-pal - kaszana. nie widziałem kamer + rejestrator w normalnej cenie,
    po zatym ze pojemność dysku musiała byby być gigantyczna. karta SD 16
    giga na 4 kamery HD... to tak godzinka czy mniej?
    Tak czy owak, zeby rozpoznać rejestracje samochodu z naprzeciwka - hd
    musi być. Pal da rade w idealnych warunkach z 2 metrów..

    ToMasz

  • 10. Data: 2011-02-27 23:05:48
    Od: "JaW" <janwojx@@USUN@..@TO@wp.pl>

    > Ja staję na końcach parkingów, jak najdalej od wejść. Gdyby było można
    > większość ludzi wjechała by między regały.
    > Chyba że nie ma możliwości...
    > Od tego czasu problemu z rysowaniem nie mam.

    Postawiłem kiedyś samochód przy Lidlu, 8 rano, 2 samochody na parkingu (z
    dala od mojego).
    Po 10 min. miałem wgniecione drzwi i nikogo w pobliżu.