  • 1. Data: 2004-02-22 01:42:17
    Temat: kablówka, webstar - można szybciej?
    Od: "student" <h...@...pl>

    Mam 128kb/s.... kablówka, modem webstar dpx100 - chciałbym szybciej.... da się
    jakoś....?
    (ograniczenie pręd. najprawdopodobniej na modemie, bo przy innych rodzajach da
    się lekko 2x wiecej wyciągnąć...)

  • 2. Data: 2004-02-22 10:04:02
    Temat: Re: kablówka, webstar - można szybciej?
    Od: "monter" <s...@s...net>

> [...]
    się
    > jakoś....?
    > (ograniczenie pręd. najprawdopodobniej na modemie, bo przy innych

    1) NTG
    2) Raczej się nie da (a poza tym to nieetyczne). Modem zasysa konfig z
    serwera; starsze modele Motoroli można było oszukać doprowadzająć do
    pobrania konfiguracji z własnego serwera po stronie LAN - nie liczyłbym na
    to w tej sytuacji.

  • 3. Data: 2004-02-22 11:04:55
    Od: venire <v...@p...net>

    > się jakoś....?
    > 1) NTG

    bardzo ntg....

> [...]
    > serwera; starsze modele Motoroli można było oszukać doprowadzająć do
    > pobrania konfiguracji z własnego serwera po stronie LAN - nie liczyłbym na

    w starszych ? ;]
    nawet motorola 5*** korzystając z DOCSIS 1.1 jest podatna na prostą
    podmianę tegoż pliku konf. cały problem polega na tym, że te modemy są
    zależne od wysyłanego na broadcast wywołania....

    ...ale fakt, to jest 'nieetyczne'

    --
    Venire/dBeast^Hc3^DMA
    'Uczony jest człowiekiem, który wie o rzeczach nieznanych innym i nie ma

  • 4. Data: 2004-02-22 11:55:29
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    student wrote:
    > Mam 128kb/s.... kablówka, modem webstar dpx100 - chciałbym
    > szybciej.... da się jakoś....?

    Najlepiej chyba zgłosić się z tym do swojego providera.

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 5. Data: 2004-02-22 12:50:58
    Od: "monter" <s...@s...net>

> [...]
    > podmianę tegoż pliku konf. cały problem polega na tym, że te modemy są
    > zależne od wysyłanego na broadcast wywołania....

    W 5xxx też można zassać konfig z serwera TFTP po stronie LAN ??? Nie chodzi
    mi o włam do serwera operatora i o zmianę konfigu u niego.
    Ale to NTG więc: EoT :)

  • 6. Data: 2004-02-22 14:44:24
    Od: f...@i...pl

    On 22 Feb 2004, student wrote:
> [...]
    > jakoś....?
    > (ograniczenie pręd. najprawdopodobniej na modemie, bo przy innych rodzajach da

    Nie ma rzeczy niemozliwych.
    A ta akurat nalezy do prostszych w osiagnieciu.

    Wojtek

  • 7. Data: 2004-02-22 17:55:44
    Od: "rockford" <r...@p...onet.pl>

    da się

    > Nie ma rzeczy niemozliwych.
    > A ta akurat nalezy do prostszych w osiagnieciu.
    >
    > Wojtek

    Coż za hipokryzja! Człowieku przecież jesteś administratorem w ICP w
    Poznaniu i wypowiadając powyższe stwierdzenie zachęcasz ludzi do
    kombinowania, zmieniania konfigów na modemach kablowych (oczywiście ze sie
    da) a tym samym przyczyniasz sie do wymiernych strat firmy, w której
    pracujesz. Ehhh i to jeszcze wysyłasz z firmojej skrzyniki... Zastanów sie.

    rockford

  • 8. Data: 2004-02-22 18:49:05
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Sun, 22 Feb 2004, rockford wrote:

> [...]
    > da) a tym samym przyczyniasz sie do wymiernych strat firmy, w której
    > pracujesz. Ehhh i to jeszcze wysyłasz z firmojej skrzyniki... Zastanów sie.

    hmmm...
    Mi sie zawszy wydawalo, ze najprostrzym wyjsciem na zwiekszenie transferu
    jest... no... tego... zaplacenie za wiecej?
    I nie wiem gdzie w tym rozumowaniu jest jakies zachecanie do okradania...

    pozdrawiam

    majek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 9. Data: 2004-02-22 19:29:53
    Od: venire <v...@p...net>

> [...]
    > da) a tym samym przyczyniasz sie do wymiernych strat firmy, w której
    > pracujesz. Ehhh i to jeszcze wysyłasz z firmojej skrzyniki... Zastanów sie.

    w sumie to zabezpieczenie od strony ISP przed tego typu praktykami jest
    dosyć proste, podobnie jak ich wykrycie i 'postraszenie' usera...

    takze nie widze problemu.

    --
    Venire/dBeast^Hc3^DMA
    'koleś w komputroniku do drugiego kolesia

  • 10. Data: 2004-02-22 19:55:30
    Od: f...@i...pl

> [...]
    > da) a tym samym przyczyniasz sie do wymiernych strat firmy, w której
    > pracujesz. Ehhh i to jeszcze wysyłasz z firmojej skrzyniki... Zastanów sie.

    W pelni sie zastanowilem zanim to wyslalem i gdybym mial ten post
    powtorzyc zrobilbym/napisalbym dokladnie to samo.
    To czy "cos mozna zrobic" zalezy tylko i wylacznie od zabezpieczenia
    danej sieci.
    W naszej wiele osob juz probowalo i wiedza jak sie to dla nich skonczylo.

    Z uwagi natomiast na spora wiedze w temacie modemow kablowych
    moge sobie zarowno osobiscie jak i jako pracownik firmy
    pozwolic na tego typu wypowiedzi, gdyz mam 100% pewnosc (podobnie jak moj
    pracodawca), ze nie narazam w ten sposob firmy na ZADNE straty,
    a czesto wrecz przeciwnie (kara za nielegalne praktyki moze byc
    interpretowana jako dodatkowy zysk dla firmy ;> )

    Jakies dalsze pytania ?

    Wojtek