  • 11. Data: 2004-02-22 19:56:37
    Temat: Re: kablówka, webstar - można szybciej?
    Od: f...@i...pl

    On Sun, 22 Feb 2004, venire wrote:

    > w sumie to zabezpieczenie od strony ISP przed tego typu praktykami jest
    > dosyć proste, podobnie jak ich wykrycie i 'postraszenie' usera...
    >
    > takze nie widze problemu.

    Dokladnie tak.

    Wojtek

  • 12. Data: 2004-02-23 02:55:29
    Od: venire <v...@p...net>

> [...]
    > To czy "cos mozna zrobic" zalezy tylko i wylacznie od zabezpieczenia
    > danej sieci.
    > W naszej wiele osob juz probowalo i wiedza jak sie to dla nich skonczylo.
    > Z uwagi natomiast na spora wiedze w temacie modemow kablowych
    > moge sobie zarowno osobiscie jak i jako pracownik firmy
    > pozwolic na tego typu wypowiedzi, gdyz mam 100% pewnosc (podobnie jak moj
    > pracodawca), ze nie narazam w ten sposob firmy na ZADNE straty,
    > a czesto wrecz przeciwnie (kara za nielegalne praktyki moze byc
    > interpretowana jako dodatkowy zysk dla firmy ;> )

    heh... :))

    > Jakies dalsze pytania ?

    tak, jak sie zabezpieczyliscie przed pelnym spoofingiem na broadcascie?
    :)
    pytam z ciekawosci oczywiscie mimo ze to ntg :p

    --
    Venire/dBeast^Hc3^DMA
    'Uczony jest człowiekiem, który wie o rzeczach nieznanych innym i nie ma

  • 13. Data: 2004-02-23 08:18:16
    Temat: Re: Re: kablówka, webstar - można szybciej?
    Od: Marcin Jurczuk <s...@s...eu.org.usunto>

    On Sun, 22 Feb 2004 20:55:30 +0100, fantho wrote:

> [...]
    > danej sieci.
    > W naszej wiele osob juz probowalo i wiedza jak sie to dla nich skonczylo.
    DOSCIS był projektowany z założeniem 3 podstawowych punktów:
    1. Nie ufaj użytkownikowi.
    2. Nigdy nie ufaj użytownikowi
    3. User czasami może być zdolniejszy od admina - nie ufaj mu
    :-)
    I na razie to się sprawdza.
    Druga sprawa to to, żę pewna część "bezpieczeństwa" sieci opiera się na
    hermetyczności środowiska i nie wyciekaniu pewnych informacji..

    Wyobraź sobie co by był jak by ktoś popchnął na sieć schematy konsoli do
    takich DPX'ów + dokumentację do części serwisowo-diagnostycznej softu.

    --
    Regards M.J.

  • 14. Data: 2004-02-23 17:11:16
    Od: f...@i...pl

    On Mon, 23 Feb 2004, venire wrote:

    > tak, jak sie zabezpieczyliscie przed pelnym spoofingiem na broadcascie?
    > :)

    cable source-verify ????

    > pytam z ciekawosci oczywiscie mimo ze to ntg :p

    alez prosze bardzo. Mozemy nawet przejsc na priv'a.

    Wojtek

  • 15. Data: 2004-02-23 17:12:47
    Od: f...@i...pl

    On Mon, 23 Feb 2004, Marcin Jurczuk wrote:
> [...]
    > Druga sprawa to to, żę pewna część "bezpieczeństwa" sieci opiera się na
    > hermetyczności środowiska i nie wyciekaniu pewnych informacji..

    A najlepiej, jezeli to srodowisko stworzysz samemu.

    > Wyobraź sobie co by był jak by ktoś popchnął na sieć schematy konsoli do
    > takich DPX'ów + dokumentację do części serwisowo-diagnostycznej softu.

    Albo "tajne" user/haslo do upgrade modemu z dowolnej strony.
    Wbrew pozorom to nie jest zart.

    Wojtek