  • 21. Data: 2009-11-26 12:44:42
    Temat: Re: kablowka - bedzie drozej???
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 25 Nov 2009 11:59:50 +0100, "Robert_J" <r...@w...pl> wrote:

> [...]
    >pałowanie się z nimi :-). Większe straty poniosę wynajmując papugi, śląc
    >pisma itp, niż odprowadzę z tytułu tych śmiesznych "praw autorskich"... A
    >jak będę miał niefart to dopieprzą mi administracyjny zakaz reemisji, wlezie
    >jakieś CBŚ albo inne gówno, i będę miał problemy ;-). Co mi z tego, że za
    >kilka lat wygram sprawę jak stracę klientów, a przez te parę lat nie będę
    >miał co jeść... Trzeba z żalem stwierdzić, że niestety tak działa nasze
    >chore państwo. Najpierw kogoś udupić, a potem coś się z tym zrobi... A nuż

    no wlasnie na tym ten biznes polega, ze wszyscy wola zaplacic niz isc
    do sadu. I na tym wlasnie zeruja takie stowarzyszenia.....

    --
    ThinkXtra

  • 22. Data: 2009-11-28 11:15:40
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Nov 2009 22:06:33 +0100, a...@p...pl wrote:

    (...)

    Ja mam taką propozycję do SFP - niech się zajmie produkcją filmów,
    dobrych filmów. A nie produkcją gniotów, co przynoszą straty albo
    ledwo na siebie zarabiają (poza typową komerchą, dotowaną BTW z
    budżetu - poprzez PISF). Ja wiem że łatwiej jest wyciągać rękę na
    zasadzie "mnie się należy", ale ile to może trwać?

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 23. Data: 2009-11-28 11:17:30
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 Nov 2009 11:59:50 +0100, "Robert_J" <r...@w...pl> wrote:

    >Oczywiście że tak, ale uznaliśmy, że szkoda nerwów, czasu i pieniędzy na
    >pałowanie się z nimi :-)

    A szkoda. Może telewizje kablowe powinny założyć własne stowarzyszenie
    i walczyć z darmozjadami z ZAIKSów i innych takich kółek wzajemnej
    adoracji. , zapomniałem, wszak za wszystko i tak zapłaci klient. No
    tak...

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 24. Data: 2009-11-28 19:05:12
    Od: a...@p...pl

    a jak wyglada na tym polu "bitwy" cos w stylu AZART lub mini kablowka
    obejmujaca swym zasiegiem jeden blok - nie wymaga to koncesji, ale czy
    tez tych "haraczy"???

    --
    ThinkXtra

  • 25. Data: 2009-11-28 21:51:06
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > http://nt.interia.pl/audio-wideo/news/kablowki-beda-
    drozsze,1401535

    > czy w domu jak sygnal odebrany z satelity wypuszcze do drugiego
    > telewizora w drugim pokoju to tez jest reemisja??? Tez mam placic?
    >
    > Moje pytanie jest czy jest jakis koniec absurdu w Polsce?

    Reemisja jest równiez oglaadnie w lustrze, trzeba uwazac szczególnie
    gdy drzwi od lazienki wychodza na salon!

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 26. Data: 2009-11-28 21:54:57
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    > Te same dylematy mają ludzie prowadzący punkty usługowe gdzie włączone
    > jest radio.
    > Ja się kiedyś poddałem po trzecim stowarzyszeniu które powstało i przyszło
    > po swoją dolę.
    > Wyłączyłem radio na dobre i do końca mojej działalności w tym miejscu nie
    > poddałem sie naciskom centrali, aby je ponownie włączyć.

    Łatwo to obejść w zgodzie z prawem.
    MOntujesz tabliczkę przed punktem uslugowym (np. na szybie)
    "Zabrania się słuchania na terenie lokalu, pod groźbą
    odpowiedzialności karnej! Proszę użyć stoperów
    w pojemniku poniżej"
    Kupujesz 5 paczek stoperów i kawałek puszki.
    Klienci to oleją ... ich sprawa.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 27. Data: 2009-11-29 00:03:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > odpowiedzialności karnej! Proszę użyć stoperów
    > w pojemniku poniżej"
    > Kupujesz 5 paczek stoperów i kawałek puszki.

    Olać to może i sąd i problem jest.
    A ja takich problemów nie lubię.

  • 28. Data: 2009-11-30 08:14:36
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > A szkoda. Może telewizje kablowe powinny założyć własne stowarzyszenie
    > i walczyć z darmozjadami z ZAIKSów i innych takich kółek wzajemnej
    > adoracji.

    Powiem Ci że takie stowarzyszenie, "konkurencyjne" dla OIGKK, powstało. Nie
    pamiętam już nazwy. Sądziło się ze stowarzyszeniami, ale z tego co wiem nic
    nie wskórało :-(. Swego czasu nawet z nimi rozmawiałem i zastanawiałem się
    czy nie wstąpić :-). Podstwowym celem ich działania było uzyskanie
    możliwości negocjacji stawek przy zawieraniu umów z darmozjadami. Bo teraz
    to nazywa się "Umowa", ale k.... nie masz żadnych możliwości negocjacji
    czegokolwiek w tej umowie :-))).

  • 29. Data: 2009-11-30 08:16:23
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    >a jak wyglada na tym polu "bitwy" cos w stylu AZART lub mini kablowka
    > obejmujaca swym zasiegiem jeden blok

    Taka siec nie ma sensu ekonomicznego :-)

    > nie wymaga to koncesji

    Kablówka nie wymaga koncesji.