  • Data: 2002-01-26 18:48:56
    Temat: Re: kable dzierzawione w tpsa -gdzie trwa o tym dyskusja ?
    Od: "Panicz" <p...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    No coz jezeli chodzi o sprawe odmownych wnioskow to wydaje mi sie ze to
    przegiecie.
    Jezeli chodzi o ceny za lacza te ktore podales na koncu to powiem ci ze ja
    dzierzawie od TP S.A. kilkadziesiat lacz i dokladnie wg. takiego cennika sie
    rozliczam. x 1,5 za lacze do 144 kb/s
    Zrezta te wspolczynniki zawsze byly w opisie do dzierzawy lacz w cenniku TP
    S.A.

    Mam jednak prosbe ze jezeli ktos z Was bedzie posiadal jakies udokumentowane
    informacje to prosze o podzielenie sie nimi.

    Wracajac do szeczecina. To co do filtrow juz dawno cos takiego tez mieli
    stosowac. Wydaje mi sie ze teraz kwestia ludzi "fizycznych" aby ten filter
    byl a nie dzialal ;)
    Wszystko sie psuje itp.

    PS. Szlak mnie natomiast trafia ze cale kable przejeli od Panstwa czyli
    zbudowane za nasze pieniadze (podatki) i teraz jeszcze laske robia. Wydaje
    mi sie ze wlascicielem lacz powinno byc Panstwo i komurka typu UTR badz
    specjalna powinna dzierzawic te nasze panstwowe druty wszystkim operatorom
    po takich samych cenach. To jest poprostu walenie w kulki.

    Pozdrawiam.

    Użytkownik "Marcin Mrowiecki" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    : pewnie sporo osob juz wie o tym co robi TPSA
    : weszlo wewnetrzne zarzadzenie o automatycznym negatywnym zalatwianiu podan
    : na lacza stale
    : mimo pozytywnych warunkow technicznych oraz to co najgorsze nowy cennik i
    : slynne filtry
    : Gdzie na ten temat trwa dyskusja ? wydawaolo by sie ze na Polipie powinno
    : cos o tym byc a tu wszyscy tacy beztroscy.
    : Takie dzialanie TPSA oznacza najpier ostry wzrost cen u operatorow
    : niezaleznych nastepnie sporo osob sie poodlacza
    : a potem czekamy na upadek wielu malych i srednich operatorow , ktorzy
    : swoimi uslugami w cenach konkurencyjnych
    : do TPSA pozwalali na podloczenie sie do inetu osob ktorych niormalnie nie
    : bylo by na to stac.
    : Pare osob podlaczy sie do Neostrady i SDI (choc te lacza sa ograniczone)
    ale
    : zaraz TPSA pozbawiona juz resztki konkurencji
    : znowu wywinduje ceny.
    : Zadowolone beda chyba tylko kablowki i sieci radiowe .
    :
    : ponizej cytat cennika za trzepak.networking
    : >za cene dotychczasowej dzierzawki (29 zl abonament + 14 zl/km + vat)
    bedzie
    : > lacze alez filtrem na UWAGA 3400 Hz (w praktyce 3400 bit/sek) tak jak
    : > teoretycznie w umowie.
    : > Oczywiscie proponuja wyzsze predkosci ale nie ma nic za free.
    : > - za 9600 bit/sek (chyba 23 abonament)
    : > - 64-144 kbit/sek - 1.5 x cena podstawowa
    : > - 256-512 - 2 x cena podstawowa
    : > - 512 - 1024 - 2,.5 x cena podstawowa
    : > - 1024 - 2048 - 15 % od ceny swiatlowodu (a to jest cos ponad 2.500 zl)
    :