  • Data: 2002-01-28 13:22:40
    Temat: Re: kable dzierzawione w tpsa -gdzie trwa o tym dyskusja ?
    Od: "Marcin Mrowiecki" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > liczylem to kiedys i za lacze ktore kosztuje obecnie 100zl trzeba by
    > zaplacic 400zl

    ok czyli marne 4x czyli np z 4000 jakie teraz place za kable wychodzi 16000
    ,
    tego sie juz tak latwo i bez podniesienia ceny w kosztach firmy nie da ukryc
    ;-<
    ---
    Pomysl z niedzialajacymi fitrami (niby sa ale techikowi sie zle
    "podlaczyly") moze jest mozliwe ale dla firmy oferujacej 2-3 lacza
    Robienie powaznego biznesu na milym "techniku" jest na dluzsza mete
    nierealne ;-<

    >Raczej jest mowa o dzierżawie drutów a nie łączy, a to jest różnica. TPSA
    >zestawi Ci łącze za pomocą swoich urządzeń. Zapewne chodzi tu o sprzedaż
    >usługi a nie infrastruktury. Tak zresztą powinno być w każdej firmie
    >sprzedającej usługi.
    Ok tylko pytanie skad ja w tym kraju mam wziasc wolne kable ? albo skad
    miejsce na wykopanie studzienki ?
    Jesli jest operatorem dominujacym to jego infrastruktura powinna byc
    udostepniona , rozumiem ze musze za to placic
    ale ta zmiana ceny nie moze wynosic 400%
    Bawilismy sie kiedys z tpsa we wlasne kable w ich studzienkach to sie zawsze
    tak dziwnie skladalo ze jak byla awaria
    to naszych kabli a ich jakos dzialaly ?