  • 1. Data: 2002-01-22 09:59:11
    Temat: kable dzierzawione w tpsa -gdzie trwa o tym dyskusja ?
    Od: "Marcin Mrowiecki" <m...@a...pl>

    pewnie sporo osob juz wie o tym co robi TPSA
    weszlo wewnetrzne zarzadzenie o automatycznym negatywnym zalatwianiu podan
    na lacza stale
    mimo pozytywnych warunkow technicznych oraz to co najgorsze nowy cennik i
    slynne filtry
    Gdzie na ten temat trwa dyskusja ? wydawaolo by sie ze na Polipie powinno
    cos o tym byc a tu wszyscy tacy beztroscy.
    Takie dzialanie TPSA oznacza najpier ostry wzrost cen u operatorow
    niezaleznych nastepnie sporo osob sie poodlacza
    a potem czekamy na upadek wielu malych i srednich operatorow , ktorzy
    swoimi uslugami w cenach konkurencyjnych
    do TPSA pozwalali na podloczenie sie do inetu osob ktorych niormalnie nie
    bylo by na to stac.
    Pare osob podlaczy sie do Neostrady i SDI (choc te lacza sa ograniczone) ale
    zaraz TPSA pozbawiona juz resztki konkurencji
    znowu wywinduje ceny.
    Zadowolone beda chyba tylko kablowki i sieci radiowe .

    ponizej cytat cennika za trzepak.networking

  • 2. Data: 2002-01-23 11:35:09
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

> [...]
    > na lacza stale
    > mimo pozytywnych warunkow technicznych oraz to co najgorsze nowy cennik i

    Momencik, przecież URT niedawno ogłosił TPSA "dominującym operatorem łączy
    dzierżawionych" (czy jakoś podobnie), co chyba ustawowo nakłada nań
    obowiązek _sprzedawania_ tych usług ???? W świetle powyższego, takie
    zarządzenie jest chyba po prostu niezgodne z prawem! Czy federacja
    konsumentów wie o tym zarządzeniu ?

    B.

  • 3. Data: 2002-01-23 15:48:14
    Od: "Marcin Mrowiecki" <m...@a...pl>

    Użytkownik Bronek Kozicki <b...@r...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a2m2ie$a1i$...@a...webcorp.pl...
    > konsumentów wie o tym zarządzeniu ?

    Pewnie nie bo sprawa na razie jest na najwyzszych stolkach w TPSA ale jak
    wyjdzie to na wierzch
    to zanim sie odkreci to juz zdazal udupic pare osob i firm , ponoc juz
    zaczeli w jakims miasteczku filtry zakladac
    ale szybko zdieli bo sie zrobila ostra pyskowka ale to pierwsze podejscie.
    (to jesli chodzi o filtry)
    A jesli chodzi o dzierzawki to kto im udowodni poza poroma wtajemiczonymi ze
    w danym miejscu da sie zrobic lacze ;-<
    A ci co wiedza beda siedziec cicho bo teraz troche osob jest do zwolnienia
    wiec czemu nie zaczac od niepokornych ?

  • 4. Data: 2002-01-23 22:12:10
    Od: "Paweł Szember" <f...@s...net>

    > A jesli chodzi o dzierzawki to kto im udowodni poza poroma wtajemiczonymi
    ze
    > w danym miejscu da sie zrobic lacze ;-<
    robi sie tak.. zmawia sie polpaka , miesce oczywiscie jest.. to sie potem
    rezygnuje i sklada wniosek motywujac ze przeciez jest mozliwosc bo polpak
    tak stwierdzil , albo po prostu zamowic jeszce jeden telefon ;]
    oczywiscie w teorii , chociaz ZTCW ktos tak juz w praktyce zrobil
    pozdrawiam
    fox

  • 5. Data: 2002-01-24 11:42:49
    Od: mian <m...@c...net>

    On Wed, 23 Jan 2002 15:48:14 +0000 (UTC), "Marcin Mrowiecki"
    <m...@a...pl> wrote:

> [...]
    >zaczeli w jakims miasteczku filtry zakladac
    >ale szybko zdieli bo sie zrobila ostra pyskowka ale to pierwsze podejscie.

    Znaczy sie (oswieccie prosze nieoswieconego) co to sa te filtry z
    punktu widzenia szarego zjadacza SDI ?

    Dziekuje

  • 6. Data: 2002-01-24 11:43:08
    Od: Andrzej Nakonieczny <d...@p...eu.org>

    Marcin Mrowiecki <m...@a...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > zaczeli w jakims miasteczku filtry zakladac
    > ale szybko zdieli bo sie zrobila ostra pyskowka ale to pierwsze podejscie.

    No coz, wiem, ze Szczecin to nie metropolia ale i nie miasteczko a filtry
    zaczeli zakladac. :( Nam zalozyli w piatek ... dopiero po zmianie umowy w
    poniedzialek zdjeli/wstawili inny ... i pyskowka nie pomogla. :(

    Pozdrawiam,
    Andrzej

    --
    email: d...@p...eu.org

  • 7. Data: 2002-01-24 11:43:40
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Marcin Mrowiecki" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Gdzie na ten temat trwa dyskusja ? wydawaolo by sie ze na Polipie powinno
    > cos o tym byc a tu wszyscy tacy beztroscy.

    Pewnie już zauważyłeś, że polip stał się forum wymiany poglądów na temat
    tras pakietów w Telii, itp. Trudno ostatnio znaleźć ciekawy wątek. A i
    ogólnie jest ich jakby coraz mniej.
    Co do beztroski, to raczej nie o to chodzi - po prostu wszyscy stracili już
    chyba nadzieję na jakieś skonsolidowane działania środowiska. Choć może się
    mylę... Oby. Chętnie usłyszałbym opinię PIIiT, lub innego stowarzyszenia
    tego
    typu.
    A przy okazji - jeśli ktoś ma tekst tego zarządzenia lub jakieś dodatkowe
    informacje, to bardzo bym o nie prosił.

    pozdrawiam wszystkich,
    ---------------------------------------
    Zbigniew Sikora, HOR.NET Polska
    z...@h...net.pl, tel. (48 12) 428-50-34

  • 8. Data: 2002-01-24 20:48:18
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użytkownik "mian" <m...@c...net> napisał:

    > Znaczy sie (oswieccie prosze nieoswieconego) co to sa te filtry z
    > punktu widzenia szarego zjadacza SDI ?

    Chodzi o to, ze fitry sztucznie sprowadzaja łacze do przepustowości na
    jaka zostały sprzedane. Sprzedali Ci łacze *telefoniczne* no to bach
    filterek co by więcej jak 9,6 kbps nie poszło,
    bo wiadomo, ze na w miarę dobrej zwykłej parze telefonicznej puścisz
    spokojnie 2Mbps... :(

    Z punktu widzenia posiadacza SDI na szczescie Ciebie problem nie
    dotyczy.

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 9. Data: 2002-01-26 18:48:56
    Od: "Panicz" <p...@c...net.pl>

    Witam
    No coz jezeli chodzi o sprawe odmownych wnioskow to wydaje mi sie ze to
    przegiecie.
    Jezeli chodzi o ceny za lacza te ktore podales na koncu to powiem ci ze ja
    dzierzawie od TP S.A. kilkadziesiat lacz i dokladnie wg. takiego cennika sie
    rozliczam. x 1,5 za lacze do 144 kb/s
    Zrezta te wspolczynniki zawsze byly w opisie do dzierzawy lacz w cenniku TP
    S.A.

    Mam jednak prosbe ze jezeli ktos z Was bedzie posiadal jakies udokumentowane
    informacje to prosze o podzielenie sie nimi.

    Wracajac do szeczecina. To co do filtrow juz dawno cos takiego tez mieli
    stosowac. Wydaje mi sie ze teraz kwestia ludzi "fizycznych" aby ten filter
    byl a nie dzialal ;)
    Wszystko sie psuje itp.

    PS. Szlak mnie natomiast trafia ze cale kable przejeli od Panstwa czyli
    zbudowane za nasze pieniadze (podatki) i teraz jeszcze laske robia. Wydaje
    mi sie ze wlascicielem lacz powinno byc Panstwo i komurka typu UTR badz
    specjalna powinna dzierzawic te nasze panstwowe druty wszystkim operatorom
    po takich samych cenach. To jest poprostu walenie w kulki.

    Pozdrawiam.

    :

  • 10. Data: 2002-01-26 18:49:11
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    acha, jak juz kaza wam placic za przepustowosc to wrazie wzrostu stopy
    bledow dzwoncie do nich i zadajcie natychmiastowego usuniecie usterki :)
    nie przychodza testuja, naprawiaja, kombinuja... az im sie odechce

    Marcin