    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: kabel USB - >5-10m
    Date: Tue, 1 Mar 2011 13:59:11 +0100

    Dnia 2011-03-01, o godz. 13:36:36
    a...@p...pl napisał(a):

    > ja nie chce AP tylko chce miec adapter USB, bo chce uruchamiac soft na
    > PC (diagnostyka sieci, monitoring, sniffing itp). Cche sie troche
    > pobawic.

    Wszystko to zrobisz np. na AP z softem OpenWRT czy podobnym.

    > Zadalem konkretne pytanie o kable USB i tego sie trzymajmy. Jak ktos
    > ma doswiadczenie z dlugimi kablami i kablami "aktywnymi" to niech sie
    > wypowie, ale tylko na ten temat.

    Nie da rady - to forum dyskusyjne i nikt nie moderuje wypowiedzi. Czemu
    uparłeś się akurat na "przedłużacz" USB gdy już na starcie generuje on
    kłopoty z działaniem? Poza tym karta na USB będzie wymagała
    zabezpieczenia przed warunkami zewnętrznymi w tym także złącza karty
    przed wilgocią czy wyładowaniami. Jak dla mnie takie kombinowanie jest
    po prostu ciut bezsensowne bo na dzień dobry chcesz zrobić coś co działa
    poza zakresem dla którego zostało stworzone. Jak nie chcesz AP to może
    jednak antena na kablu?

    Zdrówko