  • 11. Data: 2014-04-06 18:46:58
    Temat: Re: kabel S-VHS
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-06 18:28, No bo jesteś palant pisze:

    > Wcześniej napisałem dlaczego Ci się nie udaje.

    u mnie ta opcja nie działa, wpisałem tusk i nie przyjmuje...
    widać teleinformatycy w natarciu...

  • 12. Data: 2014-04-06 18:50:24
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    u mnie wpisy nie działają, prosze oblukać fotos:
    http://zsyp.eu/smieci/thundebird.PNG

  • 13. Data: 2014-04-06 18:55:47
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-06 18:50, tusk, donald tusk pisze:
    > u mnie wpisy nie działają, prosze oblukać fotos:
    > http://zsyp.eu/smieci/thundebird.PNG

    test z neostrady

  • 14. Data: 2014-04-06 18:57:02
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-06 18:55, tusk, donald tusk pisze:

    > test z neostrady

    dupa, nawet po dodaniu nowego konta dalej wali starym nickiem, Ktoś wie
    o co chodzi?

  • 15. Data: 2014-04-06 19:03:45
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-06 18:57, tusk, donald tusk pisze:

    > dupa, nawet po dodaniu nowego konta dalej wali starym nickiem, Ktoś wie
    > o co chodzi?

    WRÓCIŁEM!!!!!!!!!!!!!! JEBAĆ EUROPĘ!!!!!!!!!!!!

  • 16. Data: 2014-04-06 19:38:16
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a taka opcja "oznacz jako przeczytane przy wyjściu z grupy" to w TB w
    ogóle istnieje?

  • 17. Data: 2014-04-06 19:45:25
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-06 19:38, tusk, donald tusk pisze:
    > a taka opcja "oznacz jako przeczytane przy wyjściu z grupy" to w TB w
    > ogóle istnieje?
    straszne męki przeżywam z tym TB, jak oznaczę wszystkie newsy jako
    przeczytane "Shift i C", to później nie pojawia mi się pogrubienie
    wątków w których pojawia się nowy post... zaraz mnie coś strzeli...

  • 18. Data: 2014-04-06 19:49:00
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-06 19:45, tusk, donald tusk pisze:
    > straszne męki przeżywam z tym TB, jak oznaczę wszystkie newsy jako
    > przeczytane "Shift i C", to później nie pojawia mi się pogrubienie
    > wątków w których pojawia się nowy post... zaraz mnie coś strzeli...

    co za syf... zaznaczyłęm przypadkiem ignoruj wątek... i koniec, nie
    sposób odblokwać wątku, może mi Ktoś podpowiedzieć czy się da i jak?

  • 19. Data: 2014-04-06 19:56:09
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-06 19:49, tusk, donald tusk pisze:

    > co za syf... zaznaczyłęm przypadkiem ignoruj wątek... i koniec, nie
    > sposób odblokwać wątku, może mi Ktoś podpowiedzieć czy się da i jak?

    coś o PO-głupkach
    http://mozillapl.org/forum/viewtopic.php?p=104586

  • 20. Data: 2014-04-06 20:27:01
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik tusk, donald tusk napisał:
    > u mnie wpisy nie działają, prosze oblukać fotos:
    > http://zsyp.eu/smieci/thundebird.PNG

    och... z modelarstwa wylazłeś :) jak miło

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html