-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "CeSaR" <a...@m...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: juz wiem po co sa Tachografy...
Date: Wed, 3 Mar 2010 16:58:53 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 17
Message-ID: <hmm0vk$8ln$1@news.onet.pl>
References: <hml940$90t$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.187.0.88
X-Trace: news.onet.pl 1267631924 8887 195.187.0.88 (3 Mar 2010 15:58:44 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Mar 2010 15:58:44 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2260641
[ ukryj nagłówki ]> Ducato plandeka 3,5 DMC. Wczoraj zaladunek o 17 dzis o 7 rano
> ozladunek - 800 km. Kierowca oczy na zapalki... na pytanie ile spal,
> odparl: 6 godzin przez ostatnie 3 doby. Na pytanie o tachograf stwierdzil,
> ze gdyby ten samochod jezdzil z tachografem, to na paliwo by nie zarobil!
Co nie zmienia faktu, że ten sam kierowca, kręcąc kólkiem na pełnym legalu i
z tachografem, ale na trasach gdzieś koło domu, wróci po robocie, może
wsiąść w prywatny samochód albo np. busa u prywatnego przewoźnika, "pyknąć"
parę setek kilometrów na nocnej zmianie i rano znów zasiąść za kółkiem
swojego TIR-a czy czego tam, i znów zgodnie z tachografem kręcić kilometry.
Na legalu. I to jest trochę absurd.
Ale konkurencja niestety robi swoje. Przewoźnik bierze fracht za grosze,
kierowca grosze zarabia, samochody są w takim stanie w jakim są.
C
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.10 18:29 Bydlę
- 04.03.10 07:25 kaszpir
- 04.03.10 08:18 kaszpir
- 04.03.10 08:41 Massai
- 04.03.10 09:03 kaszpir
- 04.03.10 09:59 Cavallino
- 04.03.10 10:01 Cavallino
- 04.03.10 10:05 Krzysiek Kielczewski
- 04.03.10 10:46 P_ablo
- 04.03.10 11:08 Massai
- 04.03.10 11:50 kaszpir
- 04.03.10 12:22 Cavallino
- 04.03.10 14:08 Krzysiek Kielczewski
- 06.03.10 20:18 Adam Płaszczyca
- 10.03.10 02:54 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-12-18 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-18 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-12-18 Wrocław => Application Security Engineer <=