  • 81. Data: 2012-07-13 19:19:01
    Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Podrośniesz, przestaniesz grać w Need For Speed, zrozumiesz że szybki
    > przejazd MX5 przez kilka rond po deszczu jest ciekawszy, niż palenie
    > gumy pod blokiem.

    Jeżeli ciekawi Cię walka z autem, to być może.

    --
    ignorance is bliss

  • 82. Data: 2012-07-13 19:22:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tadeusz

    > to "Nie jeździłem MX5" Cię trochę tłumaczy ale pisać głupoty tylko umów
    > się na jazdę próbną MX-5 to może zrozumiesz swój błąd :-)

    Ile to ma do setki? 10 sekund? Rozumiem, że słaby silnik w małym,
    gównianym aucie bez dachu pozwala wywołać wrażenia w stylu "jadę 120!
    zaraz się zabiję!!!", ale nie jestem pewien, czy jest to uniwersalna
    definicja radości z jazdy.

    --
    ignorance is bliss

  • 83. Data: 2012-07-13 19:23:32
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 13 Jul 2012 13:16:10 +0000 (UTC), to
    <t...@i...pl> wrote:

    > Twierdzisz że MX-5 to z wyglądu męskie auto czy że wersja 90 KM jest
    > szybka? Proszę, skup się i odpowiedz na pytanie.

    Szybka? Nie wiem, bo z modelami poniżej 115KM nie miałem okazji.
    Czy fajna? Jeśli pominąć jaranie laczka i sprinty spod świateł,
    to bardzo prawdopodobne.

    r.
    _____________

  • 84. Data: 2012-07-13 19:30:56
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/07/2012 18:00, to wrote:
    > begin kamil

    > Tak jak sądziłem, udzielenie konkretnej odpowiedzi Cię przerosło.

    A co mam odpowiedzieć na takie kretyńskie zaczepki, jeśli każdy argument
    zostanie zbity równie błyskotliwą ripostą? Idź trollować gdzie indziej,
    nie każdy ma kompleksy na punkcie własnej męskości i nadszarpnięte ego,
    żeby patrzeć na samochód pod kątem gejostwa.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 85. Data: 2012-07-13 19:32:08
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/07/2012 18:22, to wrote:
> [...]
    > gównianym aucie bez dachu pozwala wywołać wrażenia w stylu "jadę 120!
    > zaraz się zabiję!!!", ale nie jestem pewien, czy jest to uniwersalna

    Powiedz, czym jeździsz i ile to ma do setki? Ja już o swoich
    obserwacjach pisałem - 90-konna MX5 dawała mi chwilami więcej frajdy,
    niż 5.1 sekundy do setki.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 86. Data: 2012-07-13 19:32:46
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/07/2012 18:19, to wrote:
    > begin kamil

    > Jeżeli ciekawi Cię walka z autem, to być może.

    Walka z autem w kontekście 300KM na przedniej osi, torque steer i
    wyrywanie kierownicy na każdej dziurze? No tu masz rację.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 87. Data: 2012-07-13 19:41:26
    Od: "made myself" <m...@g...pl>

    Grzegorz Prędki <klark[USUN@TO][malpa]transkomp.com> napisał(a):

    > Plus miekki dach i niski przeswit.

    Ja np. jeżdżę cały rok. Na zimę kupujesz hardtop i z głowy. Chociaż znam
    osoby jeżdżące w zimie z miękkim, nie ma z tym problemu. Ale prześwit to
    fakt, trzeba uważać gdzie się wjeżdża, nawet w lecie. Parkowanie po krawężnikach
    odpada. Zimą dochodzi jeszcze jeden problem: sól. Nie pomaga cienkim blachom
    tego auta.

    --
    Pzdr,
    made_myself

  • 88. Data: 2012-07-13 20:04:29
    Od: cocon <g...@o...pl>

    W dniu 2012-07-12 13:28, Tadeusz pisze:

    > znajomy sobie kupił :-)
    > ja bardziej gustuję w nieco innych maszynkach :-)

    Jasne. Pracuje w salonie i mówisz do niego dyrektorze ;)

  • 89. Data: 2012-07-13 22:22:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-07-2012 12:47, kamil pisze:
    > A moja odchudzona impreza GT dłubnięta na ~260KM może być? Bo powiem
    > szczerze, że chwilami zabawę w MX-5 miałem większą.

    Pewnie, szczególnie po 1 okrążeniu na torze jak się zgrzeją te
    mikroskopijne tarcze hamulcowe.

    > Czym ty jeździłeś, dla porównania?

    ROTFL - chcesz się licytować dzieciaku?

    --
    Pozdr.

  • 90. Data: 2012-07-13 22:40:20
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/07/2012 21:22, DoQ wrote:

    > Pewnie, szczególnie po 1 okrążeniu na torze jak się zgrzeją te
    > mikroskopijne tarcze hamulcowe.

    Powiedz, jakie seryjne nie zgrzeją się po okrążeniu na torze? Tylko bez
    przykładów typu 911 RS3 za 200k euro.

    > ROTFL - chcesz się licytować dzieciaku?

    Jak na razie, to zdaje się sam nie jeździłeś, ale wiesz. Tyle w temacie
    dziecinady z mojej strony.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil