-
31. Data: 2012-07-12 16:13:03
Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>
W dniu 2012-07-12 16:01, Przemysław Czaja pisze:
>
> Użytkownik "kamil"
>
>>> ps. "idealnie zbalansowany" to może być tylko samochód z silnikiem
>>> umieszczonym przed tylną osią, we wszelkiego typu wyścigach łącznie z F1
>>> zrozumieli to już wiek temu :)
>>
>>
>> Nie licząc oczywiście Lexusa LFA czy Dodge Vipera, Corvetty, Nissana
>> GTR i innych, które tej meganki na ringu nawet nie zauważą, a silnik
>> mają ze złej strony samochodu. ;)
>
> Ring:
> Twoje typy
> Chevrolet Corvette ZR1 uzyskał czas 7:26.4,
> Dodge Viper SRT10 ACR 7:22.1,
> Nissan GT-R 7:26.7
>
> Meganka - seryjne, przednionapędowe auto - 8 minut i 7 sekund.
>
A te wyzej to niby nie seryjne? 40 sekund to przeciez przepasc.
-
32. Data: 2012-07-12 16:16:59
Temat: Re: jezdzilem nowa Toyotą GT
Od: kamil <k...@s...com>
On 12/07/2012 15:06, Massai wrote:
> kamil wrote:
>
>> On 12/07/2012 14:22, Massai wrote:
>>
>>
>>>> Zostaw sobie takie teksty dla Koniolino wyprzedzającego swoim
>>>> ledwo zipiącym ceedem na ruchliwych drogach.
>>>
>>> Masz prywatną drogę "z kilkoma rondami"? Załóżmy na chwilę że ci
>>> wierzę...
>>> Tylko wytłumacz mi po jaką cholerę na prywatnej drodze komuś "kilka
>>> rond"?
>>
>>
>> A widziałeś ty kiedyś jakiś spory ośrodek uniwersytecki? Taki
>> zajmujący więcej przestrzeni od małego miasteczka, z kilkoma
>> hektarami farm na dodatek?
>
> A to zwracam honor.
> Nakopać Ci powinien właściciel tegoż ośrodka uniwersyteckiego. ;-)
> Chyba że to twoja własność... milordzie.;-)
Jak chce się mieć coś zrobione "na wczoraj", to trzeba liczyć się z
pośpiechem pracowników. ;)
--
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net
-
33. Data: 2012-07-12 16:27:02
Temat: Re: je?dzi?em now? Toyot? GT :-)
Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
On 2012-07-12 16:01, Przemys?aw Czaja wrote:
>
> Użytkownik "kamil"
>
>>> ps. "idealnie zbalansowany" to może być tylko samochód z silnikiem
>>> umieszczonym przed tylną osią, we wszelkiego typu wyścigach łącznie z F1
>>> zrozumieli to już wiek temu :)
>>
>> Nie licząc oczywiście Lexusa LFA czy Dodge Vipera, Corvetty, Nissana
>> GTR i innych, które tej meganki na ringu nawet nie zauważą, a silnik
>> mają ze złej strony samochodu. ;)
>
> Ring:
> Twoje typy
> Chevrolet Corvette ZR1 uzyskał czas 7:26.4,
> Dodge Viper SRT10 ACR 7:22.1,
> Nissan GT-R 7:26.7
>
> Meganka - seryjne, przednionapędowe auto - 8 minut i 7 sekund.
8.07:97 ;-)
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
-
34. Data: 2012-07-12 16:35:01
Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
Od: kamil <k...@s...com>
On 12/07/2012 15:01, Przemysław Czaja wrote:
>
> Użytkownik "kamil"
>
>>> ps. "idealnie zbalansowany" to może być tylko samochód z silnikiem
>>> umieszczonym przed tylną osią, we wszelkiego typu wyścigach łącznie z F1
>>> zrozumieli to już wiek temu :)
>>
>>
>> Nie licząc oczywiście Lexusa LFA czy Dodge Vipera, Corvetty, Nissana
>> GTR i innych, które tej meganki na ringu nawet nie zauważą, a silnik
>> mają ze złej strony samochodu. ;)
>
> Ring:
> Twoje typy
> Chevrolet Corvette ZR1 uzyskał czas 7:26.4,
> Dodge Viper SRT10 ACR 7:22.1,
> Nissan GT-R 7:26.7
>
> Meganka - seryjne, przednionapędowe auto - 8 minut i 7 sekund.
Pozostałe też są seryjne.
> poczekamy w takim razie na te Toyote :)
Z chęcią. Zwróć tylko uwagę, że pisałem o "realnym świecie". W realnym
świecie, a już szczególnie w Polskich warunkach, nie masz idealnie
gładkiego autobana i słonecznej pogody przez cały czas. Masz dziury,
liście na drodze, czasem popada, a do tego stoi znak 90km/h. Wtedy
zaczyna się liczyć waga samochodu, wyczucie kierownicy, rozkład masy,
zawieszenie, a przestaje miec znaczenie że na suchym asfalcie jakieś FWD
jest szybsze do setki.
--
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net
-
35. Data: 2012-07-12 16:39:21
Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>
Użytkownik "Grzegorz Prędki"
>> Chevrolet Corvette ZR1 uzyskał czas 7:26.4,
>> Dodge Viper SRT10 ACR 7:22.1,
>> Nissan GT-R 7:26.7
>>
>> Meganka - seryjne, przednionapędowe auto - 8 minut i 7 sekund.
>>
>
> A te wyzej to niby nie seryjne? 40 sekund to przeciez przepasc.
Przepaść to jest w mocach i cenach tych pojazdów w stosunku do Meganki
ps. nie 40 a 30 sekund, i żebyś się już nie podniecał, Zonda i Ferrari
599 wykręciły czas o ponad 20 sekund krótszy niż cytowane wyżej 3
supersamochody
-
36. Data: 2012-07-12 16:48:11
Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
Użytkownik "kamil"
> Pozostałe też są seryjne.
Jeśli się nie pomyliłem to serię stanowią już 2 ? ;-)
> Z chęcią. Zwróć tylko uwagę, że pisałem o "realnym świecie". W realnym
> świecie, a już szczególnie w Polskich warunkach, nie masz idealnie
> gładkiego autobana i słonecznej pogody przez cały czas. Masz dziury,
> liście na drodze, czasem popada, a do tego stoi znak 90km/h. Wtedy
> zaczyna się liczyć waga samochodu, wyczucie kierownicy, rozkład masy,
> zawieszenie, a przestaje miec znaczenie że na suchym asfalcie jakieś
> FWD jest szybsze do setki.
W realnym świecie, z dziurami, liśćmi na mokrej drodze, może nawet
śniegiem (wystarczająco realnie? ) i ograniczeniu do 90 km/h Viper,
Corveta czy N-GT będą lepsze do jazdy niż Meganka?
Przyznam, że coraz mniej rozumiem o czym do mnie piszesz ;-)
-
37. Data: 2012-07-12 16:55:09
Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
Od: kamil <k...@s...com>
On 12/07/2012 15:48, Przemysław Czaja wrote:
>
> Użytkownik "kamil"
>
>> Pozostałe też są seryjne.
>
> Jeśli się nie pomyliłem to serię stanowią już 2 ? ;-)
>
>> Z chęcią. Zwróć tylko uwagę, że pisałem o "realnym świecie". W realnym
>> świecie, a już szczególnie w Polskich warunkach, nie masz idealnie
>> gładkiego autobana i słonecznej pogody przez cały czas. Masz dziury,
>> liście na drodze, czasem popada, a do tego stoi znak 90km/h. Wtedy
>> zaczyna się liczyć waga samochodu, wyczucie kierownicy, rozkład masy,
>> zawieszenie, a przestaje miec znaczenie że na suchym asfalcie jakieś
>> FWD jest szybsze do setki.
>
> W realnym świecie, z dziurami, liśćmi na mokrej drodze, może nawet
> śniegiem (wystarczająco realnie? ) i ograniczeniu do 90 km/h Viper,
> Corveta czy N-GT będą lepsze do jazdy niż Meganka?
> Przyznam, że coraz mniej rozumiem o czym do mnie piszesz ;-)
A kto tu mówi o Viperze? Zdaje się, że rozmawiamy o Toyocie GT.
A czy GT-R będzie? Spróbuj ruszyć w deszczu tą meganką i czymś AWD,
pogadamy. ;)
--
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net
-
38. Data: 2012-07-12 17:04:11
Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
news:jtmoge$s6u$1@inews.gazeta.pl...
> A kto tu mówi o Viperze? Zdaje się, że rozmawiamy o Toyocie GT.
zacytuję:
>Użytkownik "kamil"
>Nie licząc oczywiście Lexusa LFA czy Dodge Vipera, Corvetty, Nissana
>GTR i innych, które tej meganki na ringu nawet nie zauważą,
> A czy GT-R będzie? Spróbuj ruszyć w deszczu tą meganką i czymś AWD,
> pogadamy. ;)
Zapewniam, że potrafię ruszyć nie tylko na mokrym ale również w śniegu,
przednionapędówką w miejscach, gdzie wszystkie baby i co mniej kumaci
faceci kopią się w 4 napędowych SUW ;-) i za cholerę nie potrafię
zrozumieć jak można w takich warunkach wciskać gaz "do dechy".
ps. żeby już Cie nie drażnić, ja również do zabawy wolę napęd na tylną
oś ;-)
-
39. Data: 2012-07-12 17:06:25
Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
Od: kamil <k...@s...com>
On 12/07/2012 16:04, Przemysław Czaja wrote:
>
> Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
> news:jtmoge$s6u$1@inews.gazeta.pl...
>
>> A kto tu mówi o Viperze? Zdaje się, że rozmawiamy o Toyocie GT.
>
> zacytuję:
>
>> Użytkownik "kamil"
>> Nie licząc oczywiście Lexusa LFA czy Dodge Vipera, Corvetty, Nissana
>> GTR i innych, które tej meganki na ringu nawet nie zauważą,
>
>> A czy GT-R będzie? Spróbuj ruszyć w deszczu tą meganką i czymś AWD,
>> pogadamy. ;)
>
> Zapewniam, że potrafię ruszyć nie tylko na mokrym ale również w śniegu,
> przednionapędówką w miejscach, gdzie wszystkie baby i co mniej kumaci
> faceci kopią się w 4 napędowych SUW ;-) i za cholerę nie potrafię
> zrozumieć jak można w takich warunkach wciskać gaz "do dechy".
Mówię o jakiejś sensownej, dynamicznej jeździe, a nie gapieniu się w
kontrolkę ESP. To że 2+2 > 2, przewagi napędu GT-R nad megankowym w
takich warunkach nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć.
> ps. żeby już Cie nie drażnić, ja również do zabawy wolę napęd na tylną
> oś ;-)
--
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net
-
40. Data: 2012-07-12 18:58:20
Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 12-07-2012 13:17, to pisze:
>> Otoz to, dlatego 90-konna MX5 w realnym swiecie moze dawac znacznie
>> wiecej frajdy, niz foka RS.
> Mhm, tak, oczywiście.
A jeszcze większą frajdę da 24KM 126p z silnikiem z tyłu i RWD, toż to
prawie Porsze!
--
Pozdr.