  • 11. Data: 2012-07-12 14:08:00
    Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "kamil"

    > Porównujesz przednionapędowca do idealnie zbalansowanego RWD? Wypij
    > może kawę, zanim coś z rana napiszesz.

    Akurat ta Meganka objeżdża na torze sporo mocniejszych "idealnie
    zbalansowanych" aut RWD :)

    ps. o ile dobrze pamiętram objechała Nissana 350 albo 370

  • 12. Data: 2012-07-12 14:51:41
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    > Użytkownik "kamil"

    > Akurat ta Meganka objeżdża na torze sporo mocniejszych "idealnie
    > zbalansowanych" aut RWD :)
    >
    > ps. o ile dobrze pamiętram objechała Nissana 350 albo 370

    ale masz na to jakiekolwiek wsparcie???

  • 13. Data: 2012-07-12 14:55:33
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Podrośniesz, przestaniesz grać w Need For Speed, zrozumiesz że szybki
    > przejazd MX5 przez kilka rond po deszczu jest ciekawszy, niż palenie gumy
    > pod blokiem.

    Teksty o grach sobie daruj. 90 KM nie ma sensu czy będzie włożone do Porsche
    czy do Kia Ceed. Różnica będzie minimalna.

  • 14. Data: 2012-07-12 15:03:09
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2012-07-12 14:55, Agent pisze:

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Teksty o grach sobie daruj. 90 KM nie ma sensu czy będzie włożone do
    > Porsche czy do Kia Ceed. Różnica będzie minimalna.

    to "Nie jeździłem MX5" Cię trochę tłumaczy ale pisać głupoty tylko umów
    się na jazdę próbną MX-5 to może zrozumiesz swój błąd :-)

  • 15. Data: 2012-07-12 15:16:23
    Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-=?ISO-8859-2?Q?=29?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    kamil wrote:

    > Podrośniesz, przestaniesz grać w Need For Speed, zrozumiesz że szybki
    > przejazd MX5 przez kilka rond po deszczu jest ciekawszy, niż palenie
    > gumy pod blokiem.

    Podrośniesz to zrozumiesz że za "szybkie przejazdy po rondach po
    deszczu" czyli napierdalanie po publicznych drogach na granicy
    przyczepności to ci się należy tylko solidny kop w dupę, tak żeby łeb
    urwało, a nie "szacun na dzielni".

    --
    Pozdro
    Massai

  • 16. Data: 2012-07-12 15:17:41
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Tadeusz"

    > ale masz na to jakiekolwiek wsparcie???

    mam :)

    http://www.v10.pl/Renault,Megane,RS,265,Trophy,vs,Ni
    ssan,370,Z,ktory,naped,okaze,sie,lepszy,73356.html

    ps. "idealnie zbalansowany" to może być tylko samochód z silnikiem
    umieszczonym przed tylną osią, we wszelkiego typu wyścigach łącznie z F1
    zrozumieli to już wiek temu :)

  • 17. Data: 2012-07-12 15:18:48
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/07/2012 14:16, Massai wrote:

> [...]
    > deszczu" czyli napierdalanie po publicznych drogach na granicy
    > przyczepności to ci się należy tylko solidny kop w dupę, tak żeby łeb

    Szczególnie na mojej wsi i prywatnej drodze do pracy o 10 wieczorem, z
    widocznością przez pola na kilometr wprzód.

    Zostaw sobie takie teksty dla Koniolino wyprzedzającego swoim ledwo
    zipiącym ceedem na ruchliwych drogach.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 18. Data: 2012-07-12 15:21:16
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/07/2012 13:08, Przemysław Czaja wrote:

    > Użytkownik "kamil"

    > Akurat ta Meganka objeżdża na torze sporo mocniejszych "idealnie
    > zbalansowanych" aut RWD :)
    >
    > ps. o ile dobrze pamiętram objechała Nissana 350 albo 370

    A Gruba Berta kręci ponoć świetne lody za 100zł, co nie znaczy że
    zamieniłbym na godzinę z nią przyjemną kolację z przyzwoitą babką.

    Wybacz stary, ale miałem już kilka FWD 200-250KM, miałem już AWD ponad
    250KM i szukam właśnie czegoś RWD. To pierwsze to głównie walczenie z
    każdą dziurą, zamiast cieszyć się jazdą.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2012-07-12 15:22:12
    Temat: Re: jezdzilem nowa Toyotą GT
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    kamil wrote:

> [...]
    > z widocznością przez pola na kilometr wprzód.
    >
    > Zostaw sobie takie teksty dla Koniolino wyprzedzającego swoim ledwo

    Masz prywatną drogę "z kilkoma rondami"? Załóżmy na chwilę że ci
    wierzę...
    Tylko wytłumacz mi po jaką cholerę na prywatnej drodze komuś "kilka
    rond"?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 20. Data: 2012-07-12 15:24:29
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/07/2012 14:22, Massai wrote:

    > Masz prywatną drogę "z kilkoma rondami"? Załóżmy na chwilę że ci
    > wierzę...
    > Tylko wytłumacz mi po jaką cholerę na prywatnej drodze komuś "kilka
    > rond"?

    A widziałeś ty kiedyś jakiś spory ośrodek uniwersytecki? Taki zajmujący
    więcej przestrzeni od małego miasteczka, z kilkoma hektarami farm na
    dodatek?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil