  • 151. Data: 2012-07-16 01:35:42
    Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-15, Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:
    > I na podstawie jednego przypadku kreujesz całą teorię?

    Wręcz przeciwnie!
    To Wy kreujecie teorie mówiąc, że jest twardy podział na męskie
    i damskie. :)

    Podaję kontrprzykład i obalam - tak właśnie działa obalanie teorii :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 152. Data: 2012-07-16 08:47:34
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > Hmmm... Lotus Elan S4 był projektowany z uwzględnieniem gustu
    > kobiet? A może Bob Hall był kobietą?

    Musiałbyś zapytać projektanta.
    Zauważyłeś zapewne, że to samochód z lat 60-tych?

    > W tym wątku najwięcej gardłują ci, którzy MX-a widują tylko z
    > zewnątrz.

    No i? Nie wolno już oceniać wyglądu samochodu?

    Ale jak mniemam, każdy z nich swym Męskim Rydwanem z
    > zamkniętymi oczami schodzi na Torze Poznań poniżej dwóch minut.

    Tak, tak, już wiemy... Fani kobiecych samochodów przedłużają sobie wynikami
    z toru... ;-P

  • 153. Data: 2012-07-16 08:48:53
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PK" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

    > No ja też w "takiej Warszawie". Albo słabo się rozglądasz albo od lutego
    > nie wychodzisz z domu :]

    A co, w lutym Twój sąsiad kupił taki samochód?

  • 154. Data: 2012-07-16 08:51:24
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Wręcz przeciwnie!
    > To Wy kreujecie teorie mówiąc, że jest twardy podział na męskie
    > i damskie. :)

    Bzdura. Nikt nie pisał o twardym podziale. Pojawiło się twierdzenie, że są
    samochody bardziej "męskie" i "damskie", jako przykład bardziej damskiego
    podając mazdę, a Ty i kilku innych się mocno obruszyliście...

    > Podaję kontrprzykład i obalam - tak właśnie działa obalanie teorii :).

    Słabo Ci idzie...

  • 155. Data: 2012-07-16 09:56:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Iksiński" napisał w wiadomości
> [...]
    >że są samochody bardziej "męskie" i "damskie", jako przykład bardziej
    >damskiego podając mazdę, a Ty i kilku innych się mocno

    Opusc oslone przeciwsloneczna kierowcy ... lusterko ma ? Zaslonke ma ?
    Unisex.

    Ale teraz wiekszosc to unisexy :-)

    J.

  • 156. Data: 2012-07-16 10:10:55
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "J.F"

    > Opusc oslone przeciwsloneczna kierowcy ... lusterko ma ? Zaslonke ma ?
    > Unisex.

    No i po ptokach, aż poszedłem sprawdzić i Vectra też ma lusterko i
    (chyba się schaftuję) w dodatku podświetlane. Od początku wiedziałem, że
    z tym autem jest coś nie tak, teraz wszystko jasne, to auto dla baby,
    albo waginosceptyka :)

  • 157. Data: 2012-07-16 20:15:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Adam Płaszczyca

    > RWD królowało w rajdach i łoiło wszelkei FWD

    Wtedy FWD były trochę inne.

    --
    ignorance is bliss

  • 158. Data: 2012-07-16 21:57:01
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F

    > Opusc oslone przeciwsloneczna kierowcy ... lusterko ma ? Zaslonke ma ?
    > Unisex.

    Ale dlaczego? Nie można zerknąć po dłużej trasie czy się wygląda ok?
    Czasy, gdy prawdziwy mężczyzna mył się raz na tydzień i śmierdział
    końskim łajnem minęły jakiś czas temu.

    --
    ignorance is bliss

  • 159. Data: 2012-07-16 23:30:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 19:57:01 +0000 (UTC), to napisał(a):
    > begin J.F
    > Ale dlaczego? Nie można zerknąć po dłużej trasie czy się wygląda ok?
    > Czasy, gdy prawdziwy mężczyzna mył się raz na tydzień i śmierdział
    > końskim łajnem minęły jakiś czas temu.

    I co - jak zle wyglada, to poprawia makijaz ? :-)

    J.

  • 160. Data: 2012-07-17 08:31:26
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > I co - jak zle wyglada, to poprawia makijaz ? :-)

    Zapewne nie, ale może się np. uczesać. Oczywiście to dotyczy tylko tych
    mających włosy...

    pozdrawiam,
    PK