  • 121. Data: 2012-07-14 14:34:17
    Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-07-2012 14:21, to pisze:
    > http://tiny.pl/hl77c
    > Ten np. eksponuje męskość czy można się w nim schować?

    Oczywiście że męskość, podobnie jak buty na wysokim obcasie.

    --
    Pozdr.

  • 122. Data: 2012-07-14 14:38:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-07-2012 13:41, Robert Rędziak pisze:
    > No ale każdemu jego porno. Rozumiem, że Ty miażdżysz wszystko,
    > co na drodze, za pomocą tuningowanej Hayabusy?

    Mam po prostu nieco inny gust, ale jak widzę riceloversi osiągają wyżyny
    fanbojów apple.

    --
    Pozdr.

  • 123. Data: 2012-07-14 14:50:55
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-14, DoQ <p...@g...com> wrote:
    > No ekstra, znalazłeś jakiegoś debila leżącego na masce audi i co w
    > związku z tym?

    No bo domyślam się, że to jest wg. Ciebie męskie auto. Czy też nie?
    To wolałbyś, żeby Twoja córka umówiła się z osobą na którym zdjęciu?

    > Ja? Przecież to ty jesteś unisex.

    Komentarz łał.

    pozdrawiam,
    PK

  • 124. Data: 2012-07-14 14:56:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Oczywiście że męskość, podobnie jak buty na wysokim obcasie.

    No fakt, to oczywiste, przepraszam, że zapytałem. :(

    --
    ignorance is bliss

  • 125. Data: 2012-07-14 15:17:44
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-14, to <t...@i...pl> wrote:
    > http://tiny.pl/hl77c
    >
    > Ten np. eksponuje męskość czy można się w nim schować?

    Ten samochód jest po prostu brzydki i każdemu kierowcy zrobiłby wioskę.

    Sugerujesz, że jest kobiecy? Tzn. kobieta w nim byłaby dla Ciebie
    bardziej atrakcyjna niż gdyby siedziała np. w czarnym Mercedesie?

    > Zapewne inne auta.

    Nie bardzo wiem które porównujesz, bo gadamy tylko o MX...

    Nie wiem też co dla Ciebie oznacza "szybkość". To jest względne.

    Inne jest też odczucie w czymś małym i lekki, a inne w dużej limuzynie.
    A przecież to o frajdę z jazdy chyba chodzi, a nie o numerki. Czyż nie?

    Jakiś czas temu jechałem pociągiem 300km/h. Jestem prawie pewien, że
    nigdy nie osiągnę takiej prędkości samochodem.
    Frajda zerowa, ale numerek klepnięty. Męski się bardziej nie czuję :P.

    Zresztą...
    Dotychczas największe uczucie "szybkości" miałem nie w samochodzie
    tylko na rowerze - przy jakichś 50km/h wąską ścieżką przez las. I znam
    takich kilku facetów, których w samochodzie 200km/h nie rusza, a tam
    nie dawali sobie rady :).

    > Podobnie jak polonez, który także ma tylny napęd. Dach można ujebać
    > kątówką i też będzie cabrio. Skoro nie widać różnicy, to po co
    > przepłacać?!

    Komfort, bezpieczeństwo, hałas, zapach, prowadzenie, wygląd,
    a nawet zużycie paliwa ("nawet", bo Miata mało nie pali, ale i nadal
    trochę mniej niż poldek).

    Ty kupując samochód bierzesz pod uwagę tylko osiągi?

    pozdrawiam,
    PK

  • 126. Data: 2012-07-14 15:20:24
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2012-07-13 20:04, cocon pisze:

    > Jasne. Pracuje w salonie i mówisz do niego dyrektorze ;)

    Pracuje u siebie a do znajomych mówię po imieniu, akurat do tego: Marcin :)

  • 127. Data: 2012-07-14 15:49:41
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    > Użytkownik "made myself"

    > Dość sensownie cenowo i rocznikowo wyglada na mój gust druga
    > generacja...jak myślisz, takie auto na pierwszy samochód dla córki ( w
    > przyszłym roku robi prawo jazdy) byłoby dobre? Przy okazji może i ja bym
    > sobie tym pojeździł... ;-)

    jaaaasne, dobra ściema nie jest zła ;) ja Imprezę GT też dla żony
    kupiłem (bo córka za młoda, już się nie mogę doczekać kiedy jej kupię
    mx-5 ;), jak sprzedałem to pojechałem jej kupić inne auto - kupiłem
    3-litrowe bmw (niestety na razie dla mnie tak małe auto jak mx-5 odpada)
    i dałem żonie... nudnego kombiaka FWD którym jeździłem wcześniej ;)

    Lukasz

  • 128. Data: 2012-07-14 19:51:57
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > Szybkie jest pojęciem względnym (zależy od próby i wkładki), a
    > męskość auta musisz zdefiniować, bo w moim słowniku pojęć nie
    > znalazłem ,,męskości'' auta.

    A odróżniasz męskie i damskie ubrania, buty, galanterię skórzaną, zegarki,
    biżuterię, itp.?

  • 129. Data: 2012-07-14 19:55:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Iksiński

    > A odróżniasz męskie i damskie ubrania, buty, galanterię skórzaną,
    > zegarki, biżuterię, itp.?

    Przypuszczam, że wraz z kamilem i PK chodzą w sukienkach i malują usta
    szminką.

    --
    ignorance is bliss

  • 130. Data: 2012-07-14 21:34:11
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-14, Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:
    > A odróżniasz męskie i damskie ubrania, buty, galanterię skórzaną, zegarki,
    > biżuterię, itp.?

    Chcesz się założyć, że położyłbym przed Tobą parę męskich i damskich
    spodni z dużej sieciówki i nie umiałbym wskazać, które są dla kogo?

    Identyczna sytuacja z zegarkami. Moda się zmienia i dziś nie ma już
    wielkich różnic. Pomijam tu jakiś maleński podzbiór damskich, tzn.
    takie małe z duża ilością kryształu.

    pozdrawiam,
    PK