  • 101. Data: 2012-07-14 10:42:25
    Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 14 Jul 2012 10:29:37 +0200, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

    > Aha, kolejne warunki... zaraz się okaże że silniki też już nie same.

    Oczywiście. Rynek jest pełen absolutnie seryjnych, pełnoletnich
    Miatek (a najlepiej, jakby wyglądały jakby dopiero co z fabryki
    wyjechały). Normalnie możesz wybierać i przebierać.

    r.
    _____________

  • 102. Data: 2012-07-14 11:06:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-07-2012 10:42, Robert Rędziak pisze:
    > Oczywiście. Rynek jest pełen absolutnie seryjnych, pełnoletnich
    > Miatek (a najlepiej, jakby wyglądały jakby dopiero co z fabryki
    > wyjechały). Normalnie możesz wybierać i przebierać.

    Aha, więc spuszczacie się nad japońską rdzewiejącą tekturką, bez silnika
    i hamulców. Biada temu komu się nie spodoba.

    --
    Pozdr.

  • 103. Data: 2012-07-14 12:12:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > A co mam odpowiedzieć na takie kretyńskie zaczepki

    Zadałem Ci dwa proste pytania: czy MX-5 w wersji 90 KM to auto szybkie
    czy z wyglądu męskie?

    --
    ignorance is bliss

  • 104. Data: 2012-07-14 12:13:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Robert Rędziak

    > Szybka? Nie wiem, bo z modelami poniżej 115KM nie miałem okazji. Czy
    > fajna? Jeśli pominąć jaranie laczka i sprinty spod świateł, to bardzo
    > prawdopodobne.

    Na czym ta "fajność" polega? Że nie jedzie i wygląda jak mydelniczka ze
    światłami?

    --
    ignorance is bliss

  • 105. Data: 2012-07-14 12:14:50
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Walka z autem w kontekście 300KM na przedniej osi, torque steer i
    > wyrywanie kierownicy na każdej dziurze? No tu masz rację.

    Nie potrafisz jeździć czy miałeś popsute auto? A może był to jakiś złom,
    który w serii w najlepszej wersji miał 150 KM i przystosowane do tego
    zawieszenie i układ kierowniczy, a Ty wsadziłeś tam wielką turbinę
    osiągając te 300?

    --
    ignorance is bliss

  • 106. Data: 2012-07-14 12:16:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Powiedz, czym jeździsz i ile to ma do setki?

    Jedno z 6, a drugie z 10, to drugie w ogóle nie jedzie.

    > Ja już o swoich
    > obserwacjach pisałem - 90-konna MX5 dawała mi chwilami więcej frajdy,
    > niż 5.1 sekundy do setki.

    No jak mówiłem, chyba podczas kręcenia bączków na trawniku albo
    driftowania na zaśnieżonym parkingu. Cóż, każdy ma jakieś hobby.

    --
    ignorance is bliss

  • 107. Data: 2012-07-14 12:17:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-07-2012 12:12, to pisze:
    > Zadałem Ci dwa proste pytania: czy MX-5 w wersji 90 KM to auto szybkie
    > czy z wyglądu męskie?

    Teraz się dowiesz, że pewnie jesteś brudnym polaczkiem który uznaje
    tylko męskiego poloneza.

    --
    Pozdr.

  • 108. Data: 2012-07-14 12:31:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Mówię o jakiejś sensownej, dynamicznej jeździe, a nie gapieniu się w
    > kontrolkę ESP. To że 2+2 > 2, przewagi napędu GT-R nad megankowym w
    > takich warunkach nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć.

    Pewnie dlatego w profesjonalnych rajdach od dawna nikt nie jeździ RWD,
    tylko AWD, a w niższych klasach FWD. RWD jest dobre na suchym, asfaltowym
    torze, a nie w trudnych warunkach.

    --
    ignorance is bliss

  • 109. Data: 2012-07-14 12:35:46
    Temat: Re: jezdzilem nowa Toyotą GT
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Ewentualnie zamknięty od 20 lat na cztery spusty teren szpitala, mam
    > taki kilometr od domu i poza jakimś bezdomnym psem ducha tam jeszcze nie
    > widziałem. Do zabawy quattro na śniegu całkiem przyzwoite miejs

    No to już wiadomo co miałeś na myśli pisząc o przydatności auta na co
    dzień. Przecież to logiczne, że typowe zastosowanie każdego auta, to
    kręcenie bączków na trawnikach wokół opuszczonego szpitala.

    --
    ignorance is bliss

  • 110. Data: 2012-07-14 12:36:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Jak chce się mieć coś zrobione "na wczoraj", to trzeba liczyć się z
    > pośpiechem pracowników. ;)

    A nie mogłeś wyczyścić na czas?

    --
    ignorance is bliss