  • Data: 2012-07-14 15:17:44
    Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-14, to <t...@i...pl> wrote:
    > http://tiny.pl/hl77c
    >
    > Ten np. eksponuje męskość czy można się w nim schować?

    Ten samochód jest po prostu brzydki i każdemu kierowcy zrobiłby wioskę.

    Sugerujesz, że jest kobiecy? Tzn. kobieta w nim byłaby dla Ciebie
    bardziej atrakcyjna niż gdyby siedziała np. w czarnym Mercedesie?

    > Zapewne inne auta.

    Nie bardzo wiem które porównujesz, bo gadamy tylko o MX...

    Nie wiem też co dla Ciebie oznacza "szybkość". To jest względne.

    Inne jest też odczucie w czymś małym i lekki, a inne w dużej limuzynie.
    A przecież to o frajdę z jazdy chyba chodzi, a nie o numerki. Czyż nie?

    Jakiś czas temu jechałem pociągiem 300km/h. Jestem prawie pewien, że
    nigdy nie osiągnę takiej prędkości samochodem.
    Frajda zerowa, ale numerek klepnięty. Męski się bardziej nie czuję :P.

    Zresztą...
    Dotychczas największe uczucie "szybkości" miałem nie w samochodzie
    tylko na rowerze - przy jakichś 50km/h wąską ścieżką przez las. I znam
    takich kilku facetów, których w samochodzie 200km/h nie rusza, a tam
    nie dawali sobie rady :).

    > Podobnie jak polonez, który także ma tylny napęd. Dach można ujebać
    > kątówką i też będzie cabrio. Skoro nie widać różnicy, to po co
    > przepłacać?!

    Komfort, bezpieczeństwo, hałas, zapach, prowadzenie, wygląd,
    a nawet zużycie paliwa ("nawet", bo Miata mało nie pali, ale i nadal
    trochę mniej niż poldek).

    Ty kupując samochód bierzesz pod uwagę tylko osiągi?

    pozdrawiam,
    PK