  • Data: 2012-07-13 15:33:53
    Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
    Od: "made myself" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Prędki <klark[USUN@TO][malpa]transkomp.com> napisał(a):

    > Jak ma zamiar jezdzic tym caly rok to nie polecam.

    Zgadzam się. 146 koni przy trochę ponad tonie wagi i napędzie na tył to coś, z
    czym początkujący kierowca na mokrej/śliskiej nawierzchni może sobie nie
    poradzić. Ewentualna szpera też nie pomaga.
    W 1.6 przy 115 koniach i braku szpery powinno być lepiej, ale wciąż nie wiem
    czy to dobry pomysł.

    --
    Pzdr,
    made_myself