-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.
ipartners.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jeszcze raz prostownik
Date: Thu, 14 Jan 2010 15:07:57 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 35
Message-ID: <hin8ft$22u1$1@news2.ipartners.pl>
References: <hikhrp$s96$1@inews.gazeta.pl>
<2...@j...googlegroups.com>
<hikqu9$o8h$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <hil76g$6d2$1@news.interia.pl>
<himpre$cl8$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <himsvj$1t0l$1@news2.ipartners.pl>
<himui6$lqs$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1263478077 68545 157.25.157.219 (14 Jan 2010 14:07:57
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 14 Jan 2010 14:07:57 GMT
In-Reply-To: <himui6$lqs$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2246998
[ ukryj nagłówki ]Madafaka pisze:
>> Poza tym, "pełne" 10% było by potrzebne, gdy akumulator został by
>> rozładowany w stopniu uniemożliwiającym uruchomienie.
>
> Prad 10% jest to prad ktory nie szkodzi aku i tez NIE POWODUJE bezsensownego
Aku mocno rozładowanemu nie zaszkodzi nawet znacznie większy prąd niż Q/10.
Te Q/10 to się przyjmuje przy końcówce, żeby gazowanie nie było za silne.
W niektórych źrółach pisze się o prądzie = Q*(1-n) gdzie n - stopień
naładowania: 0-pusty, 1-pełny, jako dość bezpiecznym dla ołowiowich
> wydluzenia czasu ladowania i tyle. Wiadomo, jak chcesz to i pradem 1A
> naladujesz tylko za TYDZIEN!
Hehe - 168Ah :)
>> Chyba że ktoś się uprze, że musi koniecznie naładować do pełna
>> akumulator i to w niewiele ponad 10h... BO TAK I JUŻ :)
>
> No chyba do cholery o to chodzi wlasnie!
Naładowanie do 100%...? A po co? Chyba raz w życiu tak zrobiłem,
ale to był trup i na drugi dzień i tak nie odpalił...
Jak dla mnie, chodzi głównie o to, żeby odpalić po przypadkowym
rozładowaniu. Jest do tego potrzebny jakiś minimalny ładunek.
Przy założonym czasie ładowania będzie potrzebny określony prąd.
Dobieranie prądu do pojemność aku jest dla mnie kryterium
najmniej istotnym.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.01.10 16:50 J_K_K
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-02-19 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-19 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-19 Wow...
- 2025-02-17 EPS12V
- 2025-02-18 Kraków => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-18 Policja nie może się dowiedzieć komu administrator wynajmowal garaż.