    From: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jeszcze raz prawo autorskie
    Date: Fri, 21 Aug 2009 07:39:33 +0200

    "Jurekk" <j...@O...pl> napisał:

    > a może dał fotki na płycie z danymi tele na siebie? nigdy nie wiadomo.
    > skoro "nowy" nic nie pisze, to pewnie na strachu się skończyło

    Oczywiscie jest to możliwe. Mogła się też zachować jakaś korespondencja na
    podstawie ktorej da się wyciągnąć wnioski jakie zdjecie zostało sprzedane.
    Sygnalizuję jednak problem, gdyż może kiedyś wyjść - i to zarówno w tej, jak
    i innej, podobnej sprawie. Zastanawiam się, jak może zabezpieczyć się
    kupujący przed późniejszymi zarzutami, że wykorzystał nie to zdjecie cyfrowe
    które kupił? Może należałoby do umowy dołączać dla każdej strony podpisaną
    przez drugą stronę płytę CD-R z nagranym zdjęciem?

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)