  • 1. Data: 2023-07-11 21:38:08
    Temat: jestem nad morzem
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jak uratowałem babę od niechybnej śmierci od maczety.

    Stoję w kolejce do kasy w Biedronie. A że jestem świeżo po fryzjerze to
    baby koło 55 aż potykają się na chodniku o własne nogi.

    Baba przede mną przygarnęła mój chleb i bułki i mówi pan tylko z wodą
    mineralną to proszę przechodzić. Wyłożyła następnie z wózka swój chleb
    i bułki i konsternacja. Mówię to moje. Spaliła cegłę.

    Doszedłem do passata B5 i jem lody. Widzę baba otworzyła bagażnik i
    robi miejsce na zakupy. W tym czasie kopiasty wózek za górniczą pensję
    SK xxxxx zaczyna się staczać w stronę czarnego Audi WPR xxxxx.
    W oddali wracający z Lidla chłopcy w przyciasnych tshirtach pobladli.

    Krzyczę Baboo! Obije lakier!

    Baba wynurzyła się z bagażnika i patrzy na mnie jak na wariata.
    Raptem zarybiła gdzie jest wózek i galopem rzuciła się go złapać.
    Zabrakło 1 metr do osiągnięcia czarnego Ałdi.

    Chłopcy w przyciasnych tshirtach wypuścili powietrze.

    Także tak drogie dzieci zapamiętajcie.

    Kto z lenistwa stawia blisko wejścia do supermarketu
    ten często widuje pana lakiernika.

    Bo blisko wejścia do supermarketu stają największe patusy i tłumoki.
    Jebane zapasione krowy w leginsach.

    Och wiatr wyrwał mi drzwi? To wina wiatru.

    --
    Piter

    #jebać fliperów pasożytów

  • 2. Data: 2023-07-11 21:48:03
    Temat: Re: jestem nad morzem
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.07.2023 o 21:38, PiteR pisze:
    [...]
    > Także tak drogie dzieci zapamiętajcie.
    >
    > Kto z lenistwa stawia blisko wejścia do supermarketu
    > ten często widuje pana lakiernika.

    A kiedyś daaawno temu wózki miały hamulec nożny :)

    Nad morzem to może kotwicę by podłączyli chociaż?
    Trochę dłuższy łańcuszek i pasi.

    Kiedyś przy Tesco robili takie latarnie i dookoła tych latarni była
    nisko barierka z rurek. Nachuj? Otóż, kiedy ktoś stanął przy takiej
    latarni i cofał ze skrętem, gdzie przód nadrzucał i nie widział tej
    barierki (strefa mroku/martwy punkt)to auto porypane. Kilka razy to
    widziałem.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-07-12 07:05:12
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

> [...]
    > latarni i cofał ze skrętem, gdzie przód nadrzucał i nie widział tej
    > barierki (strefa mroku/martwy punkt)to auto porypane. Kilka razy to

    :)
    https://www.salisburypost.com/wp-content/uploads/sit
    es/9/2014/10/SP_20140304_SP01_140309859.jpg?w=1024

    Z grubsza po to :) - ale fakt, że jakieś podwyższone te barierki powinny
    być.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 4. Data: 2023-07-12 10:03:30
    Od: _Master_ <...@...pl>

    To już wiemy dlaczego LPGT+Q nie lubią feministek ;-)