eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa[jęk zawodu] Samsung WB2000 (TL350) - kwestia fps w filmachRe: [jęk zawodu] Samsung WB2000 (TL350) - kwestia fps w filmach
    From: "Norbert" <...@h...spam>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [jęk zawodu] Samsung WB2000 (TL350) - kwestia fps w filmach
    Date: Wed, 24 Feb 2010 23:47:01 +0100

    > A jest sens takiego działania?
    > Tzn. kodować film z aparatu (!) do divx 1920x1080p.

    Mi tam 1280x720 z aparatu oplaca sie kompresowac, wejsciowy AVI zajmuje
    bardzo duzo miejsca, wyjsciowy ma ta sama rozdzielczosc. Konwersja do DVD to
    tylko utrata jakosci. Dajmy spokoj starej technologii trzymanej na sile,
    dzisiaj telewizory full HD 32" sa za 1500 zl, sa odtwarzacze BR, a kazdego
    kompa mozna podlaczyc przez HDMI, DSUB, DVI do takiego telewizora.
    Przyzwyczaisz sie do wyzszej rozdzielczosci i juz nie bedzie powrotu. Pomimo
    sentymentu do Amigi 1200 i cudownych wspomnien o grach na niej to odpalenie
    tych gier nie budzi juz entuzjazmu dzisiaj, mam tylko sentyment, kiedys to
    bylo cos mowie i niech tak pozostanie :)