  • 61. Data: 2014-02-21 17:11:54
    Temat: Re: jedzenie telefonu komórkowego/dzwonienie z ciastka
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-21 15:48, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)

    > Ale czy nalezy wnioski dla sredniej z populacji rozciagac na wszystkich ?

    To zależy.

    ^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Zaraz zaraz, piszesz trzymajac telefon przy uchu kierowca sie izoluje od
    > otoczenia.

    Nie trzymając telefon przy uchu, a prowadząc rozmowę przez telefon
    trzymany przy uchu.

    > OK, byc moze, dopuszczam ... tylko czemu sluchawka w uchu nie izoluje
    > tak samo ?
    >
    > A moze jednak trzymanie izoluje, a nie sluchanie ?

    Powyżej podkreśliłem to co istotne - próby upraszczania zagadnienia
    do niczego nie prowadzą, ponieważ tutaj nie ma sytuacji binarnej.
    Jest pewien zestaw czynników, które razem prowadzą do efektów
    wielokrotnie bardziej niebezpiecznych niż suma każdego z nich
    z osobna.

    > I w psychologii nie ma odstepstw od normy ?

    Są, jak najbardziej.

    > racjonalnie mozesz sobie analizowac, ale nie znaczy ze nie ma ludzi,
    > ktorym to nie przeszkadza.

    To nieistotne z punktu widzenia większości populacji, ponieważ takim
    nie będzie również przeszkadzało to, co innym pomoże. Zresztą, nie
    muszą w ogóle korzystać z telefonu, skoro ogólne obostrzenia im
    przeszkadzają 'mentalnie'.

    > Bywaja.

    To już napisałem.

    > I o to wlasnie chodzi.

    Znaczy o co chodzi - o czyjeś widzimisię?

  • 62. Data: 2014-02-21 21:17:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Sporo osob i bez telefonu nie reaguje, tylko jezdzi na pamiec.

    Dobrze, że o tym przypomniałeś

  • 63. Data: 2014-02-24 22:43:16
    Od: Dres Golf <d...@g...com>

    W dniu 2014-02-20 15:06, Miroo pisze:

    > Większość kierowców trzyma telefon w lewej ręce, bo łatwiej się jedzie
    > bez kierunkowskazów, niż bez zmiany biegów. A automaty to u nas wciąż
    > egzotyka.
    >
    > Pozdrawiam
    Co to za pytanie? Zestaw głośnomówiący w biedronce kosztuje 60 zł. I
    jest to element wyposażenia dodatkowego, który używam prawie non stop w
    przeciwieństwie do np.: świateł przeciwmgielnych które używałem raz do roku.
    A już najbardziej nie rozumiem jak jedzie blondyna w dużym SUVie typu
    Range Rover, Land Cruiser i trzyma telefon w ręce? Stać na auto za 300
    tys. a na niebieski ząb nawet najbardziej wypasiony z montażem za 1000
    zł nie stać?

  • 64. Data: 2014-02-24 23:47:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Dres,

> [...]
    > Range Rover, Land Cruiser i trzyma telefon w ręce? Stać na auto za 300
    > tys. a na niebieski ząb nawet najbardziej wypasiony z montażem za 1000

    Mnie było stać na zamontowanie oryginalnego zestawu Nokii i
    podłączenie do głośników radia. Tylko, że ostatnim telefonem pasującym
    do tego zestawu była N6310i. Mam wywalić kolejną garś banknotów? Wolę
    nie rozmawiać w samochodzie w ogóle.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 65. Data: 2014-02-24 23:49:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Feb 2014 23:47:30 +0100 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

> [...]
    > do głośników radia. Tylko, że ostatnim telefonem pasującym do tego
    > zestawu była N6310i. Mam wywalić kolejną garś banknotów? Wolę nie

    słuchawka do tel kosztuje 10zł jak zgubiłeś oryginalną

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 66. Data: 2014-02-24 23:51:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    > słuchawka do tel kosztuje 10zł jak zgubiłeś oryginalną

    Nigdy nie używam słuchawek dousznych. Poza tym - nie po to pakowałem
    tyle kasy, żeby teraz sobie jakieś badziewia w uszy wtykać.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 67. Data: 2014-02-25 00:15:51
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    wiadomości news:397637949.20140224234730@pik-net.pl.invalid...

> [...]
    > podłączenie do głośników radia. Tylko, że ostatnim telefonem pasującym
    > do tego zestawu była N6310i. Mam wywalić kolejną garś banknotów? Wolę

    Nie bardzo rozumiem żale. Nie wiedziałeś co montujesz?
    Dzisiaj rządzi BT, a to chodzi z każdym współczesnym telefonem.

    Wiwo

  • 68. Data: 2014-02-25 00:25:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Feb 2014 23:51:32 +0100 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Nigdy nie używam słuchawek dousznych. Poza tym - nie po to pakowałem
    > tyle kasy, żeby teraz sobie jakieś badziewia w uszy wtykać.

    to kup uniwersalny zestaw. Na alegro po 39.90.
    straszny majątek

  • 69. Data: 2014-02-25 09:27:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Tuesday, February 25, 2014, 12:25:21 AM, you wrote:

    [...]

    > to kup uniwersalny zestaw. Na alegro po 39.90.
    > straszny majątek

    Po raz kolejny: czy po to pozwoliłem pruć oryginalną instalację w
    samochodzie, żeby podłączyć porządny zestaw i teraz mam podpierać się
    chińskimi protezami? Wolę nie rozmawiać i nie dać więcej zarobić ani
    złamanego grosza importerom zestawów.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 70. Data: 2014-02-25 11:00:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Feb 2014, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    >
    > Nigdy nie używam słuchawek dousznych. Poza tym - nie po to pakowałem
    > tyle kasy, żeby teraz sobie jakieś badziewia w uszy wtykać.

    Z p. widzenia Nokii najwyraźniej Cię nie stać :>, bo widać uznali
    że dawno już pozbyłeś się auta z takimi starociami, a z p. widzenia
    użytkowego były to nie "pakowane" lecz wyrzucone pieniądze (bo po co
    niby ta superhiper instalacja, skoro nie działa?)

    Niestety "rozwiązania firmowe" tak miewają :(

    pzdr, Gotfryd