    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 25 Feb 2014 11:00:16 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: jedzenie telefonu komórkowego/dzwonienie z ciastka

    On Mon, 24 Feb 2014, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Hello masti,
    >
    > Monday, February 24, 2014, 11:49:22 PM, you wrote:

    [...]
> [...]
    [...]
    [...]
    > Nigdy nie używam słuchawek dousznych. Poza tym - nie po to pakowałem
    > tyle kasy, żeby teraz sobie jakieś badziewia w uszy wtykać.

    Z p. widzenia Nokii najwyraźniej Cię nie stać :>, bo widać uznali
    że dawno już pozbyłeś się auta z takimi starociami, a z p. widzenia
    użytkowego były to nie "pakowane" lecz wyrzucone pieniądze (bo po co
    niby ta superhiper instalacja, skoro nie działa?)

    Niestety "rozwiązania firmowe" tak miewają :(

    pzdr, Gotfryd