  • Data: 2010-08-17 10:26:18
    Temat: Re: jedno proste pytanie
    Od: Michal Kleczek <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    j...@p...onet.pl wrote:

    > Przez przypatrzenie to można sobie udowodnić poprawność programu Hello
    > World. Przez zaliczenie można zaliczyć niepoprawny program u
    > niekompetentnego prowadzącego. Przez dochód - można zrobić majątek na
    > pełnym bugów Windows.

    Wszystko to prawda.
    Ilustruje ona tylko fakt, ze definicja slowa "poprawnosc" zalezy od tego,
    kto i po co ja formuluje. Zas od tejze definicji zaleza metody weryfikacji
    poprawnosci.

    Czyli:
    dla studenta - program "poprawny" == "zaliczony"
    dla firmy - program "poprawny" == "przynoszacy (duze) zyski"
    dla hobbysty - program "poprawny" == "jestem z niego (na oko) zadowolony"

    --
    Michal