  • 1. Data: 2009-09-19 08:31:52
    Temat: jeden numer z dwóch telefonów
    Od: tedy <a...@g...com>

    jeden numer z dwóch telefonów jest taka możliwość.
    kokretnie numer komórki w orange teraz mam sonyeriksson 750i
    a chciałbym z tego numeru korzystac na innym tel tc300
    w miejscu pracy , jest to możliwe ?

  • 2. Data: 2009-09-19 09:16:37
    Temat: Re: jeden numer z dwóch telefonów
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-09-19 10:31, tedy napisał/a:
    > jeden numer z dwóch telefonów jest taka możliwość.
    > kokretnie numer komórki w orange teraz mam sonyeriksson 750i
    > a chciałbym z tego numeru korzystac na innym tel tc300
    > w miejscu pracy , jest to możliwe ?

    Tak, przełóż kartę SIM ;-)

    PS. i napisz to bardziej po polsku

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-09-19 10:43:54
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Czarek wrote:

    > Tak, przełóż kartę SIM ;-)
    >
    > PS. i napisz to bardziej po polsku

    i na wlasciwej grupie czyli .gsm

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2009-09-19 13:04:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
    W dniu 2009-09-19 10:31, tedy napisał/a:
    tc300

    >Tak, przełóż kartę SIM ;-)

    Lub moze przejsc do Ery i skorzystac z uslugi Era Tandem, gdzie dostanie 2
    karty SIM do jednego numeru

    Pozdrawiam
    SDD