  • 1. Data: 2009-09-17 15:28:49
    Temat: BMT
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    86,Dlaczego_Obama_nie_dodzwonil_sie_do_Tuska.html

    Amerykański prezydent Barack Obama dzwonił w nocy do premiera Donalda
    Tuska z informacją o planach jego administracji w sprawie tarczy
    antyrakietowej, lecz do rozmowy miało nie dojść - dowiedziała się
    "Gazeta Wyborcza". Dlaczego? - Powiedzmy, że z przyczyn technicznych.
    Nic więcej nie powiem - odpowiedział informator gazety.

    Czy to jest ten słynny BMT?

    Jarek

    --
    Łączy nas coraz więcej.

  • 2. Data: 2009-09-17 16:52:20
    Temat: Re: BMT
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > "Gazeta Wyborcza". Dlaczego? - Powiedzmy, że z przyczyn technicznych.
    > Nic więcej nie powiem - odpowiedział informator gazety.

    Jakżesz można dzwonić do kogoś w środku nocy ? :-)
    Oni faktycznie myślą, że są pępkiem świata.
    Ja bym wystawił starą amerykańską "answering machine" z pogniecioną taśmą i
    nagraniem: "hello, we can't answer your call at the moment, please leave
    your name and phone number. We tray call back as soon as possible."
    Albo dla jaj nagrać, że "kierunek zajęty" (z odgłosami strowgera w tle jak z
    filmu Kogel Mogel gdy główna bohaterka dzwoniła z poczty na uczelnię).
    Można by też dać z archiwum grupowiczów (służę) piękną kolekcję marszrut z
    kogutem na końcu jakiejś K-66.
    Tak pięknie się dzwoniło z 18-xx-xx na 611-xx-xx. Aż cztery marszruty były.
    Pierwsza to lokalna K-66 Ząbkowska II bo nadawała dekadą do CT, potem krótka
    CT-u bo nadawał R2 na Pentacontę Grochów, potem pentaconta (rzadkość) swoją
    bo nadawała dekadą na K-66 w Wawrze.
    5 kilometrów a jakie piękne efekty.
    Z Australią się szybciej można było połączyć.
    Biedny Barack jak by usłyszał to może by ten Offset zrealizował w końcu bo
    kraje III świata muszą modernizować sieć telefoniczną.
    Na stronie CIA jest factbook o każdym z krajów.
    U nas długo po całkowitej cyfryzacji sieci wisiała informacja że mamy
    "outmodet telephone system with 54 % digital exchanges".
    vari

  • 3. Data: 2009-09-17 17:10:54
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > "Gazeta Wyborcza". Dlaczego? - Powiedzmy, że z przyczyn technicznych.
    > Nic więcej nie powiem - odpowiedział informator gazety.

    Nie. Po prostu Donek grał w piłkę. Że w nocy? Donek potrafi zaskoczyć.

    wiatrak

  • 4. Data: 2009-09-17 17:15:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    vari napisał:

    > Na stronie CIA jest factbook o każdym z krajów.
    > U nas długo po całkowitej cyfryzacji sieci wisiała informacja
    > że mamy "outmodet telephone system with 54 % digital exchanges".

    To może świadczyć o tym, że w tamtym czasie mieliśmy jeszcze
    sprawnie działający kontrwywiad, który potrafi wywieść w polę
    obcych agentów usiłujących rozpracować nasz system łączności.

    Jarek

    --
    Razwiedczik -- eto nasz. Szpion -- eto ich.

  • 5. Data: 2009-09-17 18:20:32
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > obcych agentów usiłujących rozpracować nasz system łączności.

    > Razwiedczik -- eto nasz. Szpion -- eto ich.

    Da, kanieczno !
    Nasz kontrwywiad jest skuteczny.
    Dlaczego ?
    Bo u nas sami urzędnicy nic nie wiedzą to co dopiero ma wiedzieć "agent
    obcego wywiadu".
    Zapytaj co z DVB-T, co z NMT co z tym czy co z tamtym.
    Nikt nic nie wie więc nie ma informacji do chronienia.

    - Powiedz mi Dudała jak stoimy z planem ?
    - No to 80%
    - Prawdę mi mów !
    - No to 60....
    - Powiedziałem PRAWDĘ !
    - Prawdę ?...No to, kto to może wiedzieć panie dyrektorze...

    vari

  • 6. Data: 2009-09-17 20:12:16
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > filmu Kogel Mogel gdy główna bohaterka dzwoniła z poczty na uczelnię).
    > Można by też dać z archiwum grupowiczów (służę) piękną kolekcję marszrut z

    Albo coś takiego jak tutaj:
    0-22 688 30 00
    ;-)

    Piotr

  • 7. Data: 2009-09-18 00:16:09
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:h8u57d$vo$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Albo coś takiego jak tutaj:
    > 0-22 688 30 00
    > ;-)

    Nic tak nie wkurwia, jak poczta głosowa Sferii :))

    --
    "E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
    (C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;

  • 8. Data: 2009-09-18 13:11:02
    Od: " phungus" <p...@g...pl>

    vari <v...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > CT-u bo nadawał R2 na Pentacontę Grochów, potem pentaconta (rzadkość) swoją

    Trochę nie do konca tak, Wawer nie byl podlaczony do tego samego CT-u co
    Zabkowska II. Przynajmniej od 1994 roku, gdy zaczalem prace na jednym z tych
    CT-ow :-) Ponadto Pentaconta na Szembeku (choc to faktycznie na Grochowie
    :-))nigdy nie byla dolaczona do CT na Zabkowskiej.
    Nie dam tez sobie glowy uciac bo juz nie pamietam dobrze, ale w Wawrze raczej
    nie bylo K66.

    Pozdrawiam,
    ph.

  • 9. Data: 2009-09-18 15:33:37
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > :-))nigdy nie byla dolaczona do CT na Zabkowskiej.
    > Nie dam tez sobie glowy uciac bo juz nie pamietam dobrze, ale w Wawrze

    Ja nie pisałem który CT dał mi marszrutę. Dał bo nadawał R2-ką do PC1000C.
    K-66 w Wawrze była (czy może był to Rembertów).
    Ważne że numer 611 i chyba był to 8 i 9 tysiąc.
    Strasznie długa wewnętrzna marszruta.
    Dzwoniac z K-66 Ząbkowska II miałem najpierw lokalną marszrutę tej centrali
    gdy ta nadawała dekadą do "swego" CT.
    Potem CT krótko dał swoją (nie mówię, że ten -dawał ten który sąsiadował z
    Pentacontą) marszrutę gdy nadawał R2.
    Potem Pentaconta tranzytując połączenie dawała w tym tranzycie marszrutę. To
    był w Warszawie ewenement by słyszeć marszrutę pentaconty nie bedąc jej
    abonentem.
    W ruchu przychodzącym PC były tak skonfigurowane (w odróżnieniu od E10A), że
    tej krókiej marszrutki nie dawały.
    Nawet dzwoniąc z centrali sąsiedniej majacej sygnalizację dekadową, nie było
    marszruty z PC.
    Specjalnie sprawdzałem dzwoniąc z Koło I (K-66) na Koło II (pietro wyżej -
    cała wiązka łączami naturalnymi oczywiscie) Pentaconta 1000c.
    Tylko marszruta K-66 i wołanie z PC.
    Wracajć do tematu (chyba masz rację - to był Rembertów a nie Wawer).
    Z 18 na 611 miałem 4 marszruty co było warszawskim rekordem.
    Ciekawą marszrutę (słyszlaną standardowo tylko dla swych abonentów) miała
    Pentaconta "Piękna IV".
    Nie był to ciąg "kropek" a cos w styli ._._._._._._._._.
    Jeden ton dluższy a drugi krótszy.
    Ja na to mówiłem "galopowanie". Coś a'la "Czarne Chmury".
    Tylko dużo szybsze.
    Miały to różne cenrale gdzieś tam po kraju ale w Warszawie miala na pewno
    ta.
    Czy inne - nie wiem bo z Pentacontami prócz Grochowa było tak, że aby
    posłuchać jej marszruty to trzeba było miec z niej linię.
    vari

  • 10. Data: 2009-09-19 18:35:27
    Temat: Re: Re: BMT
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Albo coś takiego jak tutaj:
    >0-22 688 30 00
    >;-)
    ale przegięta zapowiedź, taka prostacka... winny byc przynajmniej:
    ...z powodu nieuregulowanych należności (wobec operatora).