  • 1. Data: 2009-09-15 05:37:41
    Temat: Wybrany numer jest za krótki
    Od: zly <b...@N...fm>

    Witam
    Mam centralke Platan Alpha Plus. Normalnie jak wychodze 'na miasto' klikam
    0, czekam na sygnal i dzwonie, moznatez od razu wpisac numer bez czekania.
    Natomiast na dwoch telefonach: jeden systemowy panasonic kx-t7730 i drugi
    kx-ts2308 mozliwa jest tylko opcja 'szybka'. Jak poczekam na sygnal to
    dostaje komunikat: 'wybrany numer jest za krotki' (czasami, poprzedzony
    jednym sygnalem jakby zaczynal sie laczyc). Wyszukalem w instrukcji cos na
    temat 'dlugosc sygnalu flash' i probowalem zmieniac, ale praktyczine nie
    pomaga.
    Podejrzewam, ze to jakas glupota, ale zupelnie nie mam innego pomyslu.
    --
    marcin

  • 2. Data: 2009-09-15 12:58:03
    Temat: Re: Wybrany numer jest za krótki
    Od: a...@p...fm

    Centrala po otrzymaniu pełnego numeru z telefonu wraz z 0 czyli
    wyjściem na miasto' wolno realizuje podniesienie słuchawki. Gubione
    sa przez centralkę jedna lub dwie cyfry z wybieranego numera, które
    nie dochodzą do centrali miejskiej stad jest komunikat 'wybrany numer
    jest za krotki' .
    Rozwiązanie problemu to
    - wymiana telefonów Panasonic na inne
    - ustawienie funkcji w centralce 'wyjście bezpośrednie / gorąca
    linia' na tych portach, do których podłączone sa te panasoniki.
    - przełączenie telefonów w tryb impulsowy.
    Pozdro Adam

  • 3. Data: 2009-09-16 07:28:53
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 05:58:03 -0700 (PDT), a...@p...fm napisał(a):

    > - wymiana telefonów Panasonic na inne

    praktycznie wszystkie to panasoniki, aczkolwiek rozne modele.

    > - ustawienie funkcji w centralce 'wyjście bezpośrednie / gorąca
    > linia' na tych portach, do których podłączone sa te panasoniki.

    wszystkie porty maja takie samo ustawienie, przelaczalem tez to gniazdko na
    inny port i jest tak samo, wiec to kwestia chyba ustawien tych konkretnych
    telefonow

    > - przełączenie telefonów w tryb impulsowy.

    wtedy nie dziala wcale ;) mam serie krotkich sygnalow

    Dodam, ze po wklepaniu 0 i odczekaniu na sygnal jest ten komunikat, ale jak
    sie rozlacze i klikne redial laczy bez problemu.

    --
    marcin