  • Data: 2017-01-02 16:18:22
    Temat: Re: jeden numer, wiele urządzeń
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yuras" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    W dniu 01.01.2017 o 17:16, ToMasz pisze:

    >nie da się nigdzie dostać trzech/czterech kart sim do jednego numeru
    >z jednym rachunkiem ?

    Jedna Era miala usluge Tandem, dzialalo to troche inaczej, i tylko dwa
    simy.

    Swoja droga - dziwne, ze sie nie dorobily sieci takich uslug, chocby
    jakis serwis czy hotlline.
    Nie bylo zapotrzebowania, czy oferowali inne rozwiazania, za prawdziwe
    pieniadze ?

    >tak ... zwłaszcza jak masz w uchu sluchawke bluetooth (np. Q26) i
    >pracujesz na tablecie to rewelka ...

    A telefon w tym czasie co robi ?

    Bo sluchawka moze sie laczyc z telefonem w kieszeni :-)

    >Co do smartwatchy to mam dwa - i też można na nie dzwonić, gdyby
    >miały w środku karty sim :(

    A maa gniazda na sim ?

    I to chyba troche niewygodne - i trzymanie (znow trzeba sluchawke BT),
    i pojemnosc baterii..

    J.