  • Data: 2015-12-28 00:24:54
    Temat: Re: jechał pod prąd
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 27 Dec 2015 21:38:15 +0100, Artur Miller napisał(a):

    > well, jak widzę jak ktoś coś dziwnego odpier*ala na drodze to w 90%
    > przypadków to albo kobieta albo dziadek 70+. statystyki wypadkowe pewnie
    > są w roczniku statystycznym, ale nie chce mi się grzebać:)

    Statystyki wypadkowe, jak na złość, pokazują mężczyzn przed 39 rokiem życia
    którzy niedostosowali prędkości do warunków jazdy, lub nieustąpili
    pierwszeństwa przejazdu.
    Tyle że jednocześnie jest to po prostu grupa która dominuje na drogach jako
    kierujący.

    Nie ma łatwo dostępnych danych dotyczących demografii faktycznie jeżdżących
    kierowców, więc trudno odnieść te dane do faktycznej ilości wypadków i
    ofiar powodowanych przez różne grupy kierujących.