-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jasno kremowy osad na korku wlewu oleju silnikowego
Date: Fri, 15 Feb 2019 22:23:36 GMT
Organization: vw watercooled
Lines: 73
Message-ID: <X...@l...net>
References: <q40rae$8rs$1@dont-email.me> <6...@4...com>
<q40vvf$q4$1@dont-email.me> <q412u5$d18$1$Adam@news.chmurka.net>
<q414g3$pkv$1@dont-email.me> <X...@l...net>
<q459cs$jjl$1@dont-email.me>
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="96e235797ff37b710319b53619212526";
logging-data="12888";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/i1y5p6hP2LQB6XpWoQmZfp000Ku3u+kM="
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Cancel-Lock: sha1:zfaYZcmeTgEbRLLPYQdha6W4OSs=
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650160
[ ukryj nagłówki ]na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:
>>> Chodzilo mi o dobre nagrzanie silnika.
>>> I odparowanie wilgoci z oleju.
>>> Do tego 20km powinno wystarczyc?
>>
>> To po 20km odkręć korek i zobacz czy nie paruje.
>
> I znów nie wiem "zobacz czy nie paruje".
> Ma parować czy ma nie parować? :-)
a sprawdź sobie :)
Po tych 20km zgaś silnik, odkręć korek wlewu oleju (najlepiej w nocy)
przyświeć latarką i zobaczysz czy idzie para z silnika. Będzie szła.
>>>> Oprócz normalnej wilgoci z kondensacji pary wodnej może być
>>>> jeszcze jeden problem: zapieczone pierścienie i w konsekwencji
>>>> małe przedmuchy. Test: dłoń nad otwartym korkiem oleju w czasie
>>>> pracy silnika.
>>>
>>> I co ta reka mam czuc?
>>> Kiedy jest dobrze a kiedy zle?
>>
>> Jak już ręką czujesz to złom. Spaliny widać jak z wydechu.
>
> Nie rozumiem co piszesz. Jak są małe przedmuchy to widać spaliny
> jak z wydechu? Napiszcie jak krowie przy rowie, bo piszecie jak
> mechanik do mechanika a nie jak mechanik do laika :-))
bo ja myszką piszę i mi się nie chce rozpisywać ;)
Jeśli już ręką czujesz powiew jak z suszarki do włosów to silnik ma
duży przedmuch.
>> Normalnie powietrze drga ale nie dmucha. Dodasz gazu to się
>> zmienią drgania. Odczuwa się chyba szczyty i węzły.
>
> No i znowu: no drgania się zmienią bo przecież obroty się zmienią.
ale nie mówię o częstotliwości drgań tylko o amplitudzie dmuchania w
palce. Powoli kręcisz przepustnicą, obroty rosną i masz sinusoidę
szczyty i doliny.
>> Ludzie kartkę przykładają ale jeśli odma jest niedrożna do dolotu
>> to niby zdmuchnie. Najlepiej zakrecić korek i zdjąć wężyk odma
>> dolot i w nocy poświecić latarkę.
>
> Poświecę i co dalej? Na co patrzeć? Kiedy dobrze a kiedy
> niedobrze? :-)
Patrzeć na ilość spalin po przygazówce.
Nic ci się tam nie dzieje. Jakbyś miał zawaloną majonezem pokrywę
wałków rozrządu, bagnet to można się martwić.
jak masz jeszcze wątpliwości to posłuchaj wykładziku profesora
https://www.youtube.com/watch?v=-vnACF3eGqI
Sprawdz termostat i sprzegło wiskotyczne czy nie wychładzają silnika.
Ma być 90st.
--
Piter
Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.19 17:58 t-1
- 16.02.19 18:44 Mateusz Viste
- 17.02.19 11:59 Budzik
- 17.02.19 13:52 Pszemol
- 17.02.19 13:59 Pszemol
- 17.02.19 14:01 Pszemol
- 17.02.19 19:38 PiteR
- 17.02.19 23:10 Pszemol
- 18.02.19 00:11 PiteR
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=